וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פתחה עונה: אימון בכורה לרוקאביציה ומוגרבי, "עטר חלק מהסגל"

15.6.2016 / 10:19

שני שחקני הרכש יערכו אימון ראשון תחת רוני לוי, שחזר מהשתלמות באיטליה. טאלב טואטחה לא התאמן, במועדון טוענים: ממתינים להצעות מפרנקפורט ואולימפיאקוס. אלירן עטר התאמן: "חלק מהסגל שלנו"

עריכה: מתן חדד

אחרי שסיימה עונה לא טובה עם זכיה מתוקה בגביע המדינה, מכבי חיפה פתחה היום (רביעי) רשמית את עונת 2016/17 ותציג את שני שחקני הרכש החדשים שלה באימון: ניקיטה רוקאביציה ופיראס מוגרבי.

אלירן עטר הגיע הבוקר למתחם האימונים לקבלת טיפול. במועדון ציינו כי "עטר הוא חלק מהסגל של מכבי חיפה לעונה הקרובה והוא צפוי לשוב לאימונים בהדרגה". שמעון אבוחצירא לא הורשה לעלות על הדשא ובסביבתו זועמים על כך.

רוני לוי, אימון מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה
חוזרים לעבודה. לוי/מכבי חיפה, ראובן כהן
ניקיטה רוקביציה, מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה
אופטימיות. רוקביציה/מכבי חיפה, ראובן כהן

במועדון רוצים לצרף שחקן ישראל בכיר נוסף עד הצטרפות השחקנים הבכירים לאימונים ועדיין לא ויתרו על אייל גולסה. בשיחה עם דודו אוואט הובהר לסוכן השחקנים כי הם רוצים את הקשר בקבוצה וזה הבהיר כי "אנחנו ממתינים להצעה רצינית". חיפה טרם הגישה הצעה, משום שברשימות של רוני לוי יש שחקנים ישראלים נוספים כמו שלומי אזולאי ודן אייבינדר.

כפי שפרסמנו לפני כשבועיים, אזולאי ועומרי בן הרוש מועמדים לעבור גם ללא קשר לעסקת טרייד. מקורות בחו"ל סיפרו אתמול כי פרקליט המועדון אודי שוכטוביץ' הגיש הצעה לבלם סטיב בירנבאום. הדרישות של בלם נבחרת ארצות הברית שנמצא בסגל במשחקי הקופה אמריקה כנראה גבוהות, אך לאור העובדה שמכבי תל אביב ירדה ממנו בעקבות החתמת איגור פיליפנקו, ייתכן שהעניין יתקדם בהמשך.

טאלב טואטחה לא התאמן עם הקבוצה היום, בין היתר בגלל ששהה עם נבחרת ישראל, אבל גם בגלל העובדה שבמועדון מעריכים שיעבור בימים הקרובים למועדון באירופה, כשאיינטרכט פרנקפורט ואולימפיאקוס חזק בתמונה (במועדון טוענים: "ממתינים להצעות הרשמיות דרך סוכנו בסרביה"). גם שאר שחקני הנבחרות – דקל קינן, נטע לביא, אעיד חבשי ושובל גוזלן לא הופיעו. ארבעת הזרים האחרים, מלבד רוקאביציה, האריכו את החופשות שלהם ויצטרפו ביום ראשון. אלירן עטר, עטאא ג'אבר וגליינור פלט יחזרו לאימונים בהדרגה.

רוני לוי ינסה להוביל את הקבוצה לתואר עונה שניה ברציפות, אבל נראה כי גם הציפיות גדלו העונה: במועדון מצפים שהקבוצה תתקדם בצורה משמעותית גם בליגה. המאמן חזר מהשתלמות באיטליה ויעביר את האימון. טור כריסטיאן קרלסן צפוי להיות גם הוא באימון ולעקוב מקרוב אחר הקבוצה. האימון יהיה סגור וכניסת האוהדים למתחם תתאפשר כנראה רק בשבוע הבא.

פיראס מוגרבי, אימון מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה
דם חדש. מוגרבי בפעולה/מכבי חיפה, ראובן כהן

אביחי ידין לא הגיע לאימון כצפוי, לאחר שבמועדון הבהירו לו שאינם מעונינים בשירותיו. הוא יושאל לעונה נוספת, ההערכה היא שלהפועל תל אביב. כאמור, גם שמעון אבוחצירא הגיע למתחם. במועדון לא מוכנים לאפשר לו להתאמן בשלב זה.

מנהל הקבוצה החדש רפי אוסמו קיבל את פני השחקנים. רועי שני ימשיך במועדון במגוון תפקידים, בין היתר כנציג המועדון מול ההתאחדות לכדורגל ומוסדות אופ"א ובנוסף אחראי על קשרי חוץ וארגון פעילות המועדון במפעלים האירופאיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully