וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דושאן מאטוביץ' ואיציק כהן חתמו בהפועל כפר סבא, חוסר בהירות באשר לאצטדיון

15.6.2016 / 15:17

קפטן בית"ר ירושלים בעונה החולפת עובר לקבוצה מהשרון וחתם לעונה אחת, גם הבלם הצטרף. הקבוצה עוד לא יודעת היכן תארח את משחקיה: "איש לא יודע אם השיפוץ בלויטה יתפוס לעונה הקרובה"

שחקן הפועל עכו, דילן סייס, מול שחקן בית"ר ירושלים, דושאן מאטוביץ'. אדריאן הרבשטיין
עובר לשרון. מאטוביץ'/אדריאן הרבשטיין

הפועל כפר סבא החתימה היום (רביעי) את דושאן מאטוביץ', הקפטן של בית"ר ירושלים לאחר שסיים את חוזהו בקבוצה מהבירה. מאטוביץ', שגדל בפרטיזן בלגרד, זכה באליפויות בליגה הליטאית ובעל ניסיון רב כולל המשחקים בגביעי אירופה.

מאטוביץ' בן ה-32 שיחק שנתיים וחצי בעירוני קרית שמונה והיה שותף לזכייה ההיסטורית שלה באליפות המדינה. כאמור, השחקן שיחק בשנתיים האחרונות בבית"ר וסיים איתה בעונה האחרונה במקום השלישי. השחקן חתם באמצעות נציגיו אלון סגל ועורך הדין אלעד קוטין לעונת המשחקים הקרובה. הירוקים המשיכו להתחזק ואל הסגל של שרון מימר הצטרף איציק כהן. הבלם שיחק בשנתיים האחרונות בבני סכנין.

הקבוצה תכננה להשאיר לעונה נוספת את הבלם דינו שקבורץ, אך בסופו של דבר החליטה להביא את מאטוביץ' על מנת שימלא את התפקיד שלו, כלומר למרות ששיחק עד כה בארץ בעיקר כמגן הוא הובא לקבוצה על מנת לשחק כבלם.

סתיו שחם בעלים הפועל כפר סבא. מגד גוזני
הקבוצה תאלץ לשחק בראשון לציון? שחם/מגד גוזני

בנושא אחר, בהפועל כפר סבא לא מתרשמים מההודעות שיצאו אמש מעיריית כפר סבא ולפיהן העירייה תקצה 40 מיליון שקל לשיפוץ איצטדיון לויטה. בשלב הזה מנהלת הליגה לא מאשרת את קיום המשחקים באצטדיון המקומי ועד אשר יתוקנו כל הליקויים וישודרג האיצטדיון, היא גם לא תיתן את האישור.

בעלי הקבוצה סתיו שחם אמור למסור עד סוף היום את שם האצטדיון הביתי של הקבוצה לעונה הבאה והוא אובד עצות. בשיחה שניהל שחם עם מנכ"ל המנהלת אורן חסון ועם הסמנכ"ל ניר ינקלביץ' הוא עידכן שהעירייה הוציאה הודעה על מתיחת פנים שהיא עומדת לבצע באצטדיון, אבל הבהיר כי איתו איש לא דיבר ולכן הוא לא יודע בדיוק במה הדברים אמורים. במידה שכפר סבא לא תמסור היום את שם האיצטדיון החלופי, היא צפויה לסנקציה של ההתאחדות אבל בשלב הזה אין כוונה לרשום את האצטדיון בראשון לציון מחשש שהדבר יהיה סיפור גמור וכפר סבא תהיה חייבת לשחק שם.

בינתיים מתארגנות עמותות האוהדים הלב הירוק והעורק הירוק לקיום הפגנות אחר הצהריים מול לשכתו של ראש העירייה יהודה בן חמו. האוהדים לא ממהרים לקבל את ההודעה של העירייה מאתמול ודורשים לראות פעולות בשטח. "איש לא יודע מתי יתחילו העבודות בלויטה והאם זה יתפוס כבר לעונה הקרובה", אמרו נציגי האוהדים. "חבל שבשנת 2016 אין להפועל כפר סבא איצטדיון ראוי לארח משחקים בליגת העל ושרק תחת לחץ, מישהו החליט להתחיל לחשוב מה עושים. זה יהיה בזיון אם הפועל כפר סבא לא תוכל לשחק באיצטדיון שלה".


(עדכון ראשון: 12:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully