וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "עטר נשאר, נקודה". הוגשה הצעה רשמית לסטיב בירנבאום

16.6.2016 / 14:55

האם בלם נבחרת ארצות הברית ינחת בישראל לאחר הקופה אמריקה? פרקליט המועדון שוחח עם נציגיו במטרה לשכנעו להגיע. בעלי המועדון התייחס לעתידו של החלוץ במועדון: "אלירן יישאר עד סוף העונה"

שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר. טל לוי
כרגע נשאר בירוק. עטר/טל לוי

היכן ישחק אלירן עטר בעונה הבאה? לאחרונה התעוררו שמועות רבות בנוגע לעתידו של החלוץ, כאשר ביניהן דווח על טרייד אפשרי בין הירוקים ומכבי תל אביב, במסגרתו החלוץ יגיע לצהובים ושלומי אזולאי יעשה את הדרך ההפוכה. לאחר אותם דיווחים, עטר בירר עם הנשיא מה מקורם והאם באמת בקבוצה לא רוצים אותו. יעקב שחר אמר לשחקן שאין שום טרייד על הפרק ושהחלוץ יישאר במועדון, כאשר עוד אמרו בחיפה כי "הטרייד ירד באותה מהירות שהוא עלה". מאוחר יותר אמר שחר באופן רשמי: "עטר נשאר שחקן חיפה עד סוף העונה, נקודה".

גורם במכבי חיפה הוסיף היום על דברי שחר: "בשום שלב במכבי חיפה לא הסכימה לטרייד של מכבי תל אביב . ולראייה ההחלטה: אלירן עטר נשאר בקבוצה. לא אנחנו העלנו את נושא הטרייד ואנחנו הורדנו אותו".

עם זאת, למרות הצהרותיו של הנשיא, מקורביו של השחקן טוענים כי הוא נחוש להשתחרר מחוזהו ולעזוב את המועדון. עטר עצמו נבדק לאחרונה והתברר כי הוא סובל מקרע חלקי ברצועת הקרסול, מה שמחייב מנוחה של שבוע וחצי לפחות. במועדון חוששים שייעדר תקופה ארוכה יותר, אך מעריכים שתוך שבועיים לכל היותר יחזור למגרשים.

במקביל, הירוקים הגישו הצעה רשמית לבלם נבחרת ארצות הברית, סטיב בירנבאום. הבלם היהודי שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב לא יגיע לצהובים, ובמועדון עושים מאמצים לסגור את העסקה מול נציגיו. פרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ', כבר שוחח עימם בניסיון להבין האם ניתן להביא אותו לארץ. "בעסקה כזאת, מי שקובע את מחירו של השחקן זו מנהלת ליגת ה-MLS, ולא הקבוצה, לכן יש תהליך מסוים שחיפה צריכה לעבור כדי לשחרר אותו", אמר מקורב לעסקה והסביר: "ההערכה שלי היא שבירנבוים לא יעבור לאף קבוצה בישראל לפני שהקופה תסתיים. כרגע, כל האופציות פתוחות".

בירנבאום, שחקנה של DC יונייטד מהעיר וושינגטון, מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות עם ליגת ה-MLS וקבוצתו לא מעוניינת לשחררו. מאמן נבחרת ארצות הברית, יורגן קלינסמן, מאוד מעריך אותו ולפני הקופה אמריקה הוא הפך לשחקן הרכב קבוע אצל הפסים והכוכבים. בסוף ינואר השחקן אפילו כבש שער ובישל אחד נוסף ב-2:3 על איסלנד במשחק ידידות. בירנבאום, שמתנשא לגובה של 1.88 מטרים, נבחר שני בדראפט של הליגה ב-2014 וזכה להתעניינות מקבוצות מבלגיה וגרמניה. "עם שני שחקנים כמו בירנבאום ורוקאביציה, שבעוד כמה חודשים יהפוך לישראלי, נוכל לבנות קבוצה חזקה מאוד", אמר גורם במועדון.

חיפה מעוניינת במספר שחקנים נוספים, בהם רועי קהת (שכרגע הדרישות הכספיות שלו גבוהות מאוד), אייל גולסה (השחקן ממתין להצעה), איאד אבו עביד שמבוקש כבר תקופה ארוכה בקבוצה וכן עומר אצילי, שבמועדון יפנו אליו לאחר הליך הבוררות. בימים האחרונים הוצע גם המגן השמאלי שון גולדברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully