וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין חוזר: "אם הייתי משחק במשחק 5, היינו כבר אלופים"

הפורוורד שפספס את המשחק הקודם בגמר מול קליבלנד בשל השעייה, מתכונן למשחק השישי הלילה (4:00, ספורט 5): "יש לנו הזדמנות לעשות משהו שאני לא יודע אם אי פעם נעשה בעבר". וגם: אוהדי קליבלנד מנסים למנוע מקווין לאב לשחק

עריכת וידאו: מרום שפיצר

אחרי ההפסד הביתי לקליבלנד במשחק החמישי בסדרת גמר ה-NBA, גולדן סטייט תנסה לסגור הלילה (4:00, ספורט 5) את הסיפור עם 2:4 ולזכות באליפות שנייה ברציפות כשתתארח אצל לברון ג'יימס וחבריו באוהיו. אנדרו בוגוט הסנטר האוסטרלי שנפצע במשחק הקודם אומנם ייעדר, אך באוקלנד שואבים עידוד רב מחזרתו של דריימונד גרין, הפורוורד שהחמיץ את המשחק הקודם בשל ההשעייה שספג.




עוד בנושא:

יסתדרו בלעדיו? אנדרו בוגוט הפצוע ייעדר מהמשך הסדרה
לגעת באושר: הנגיעות של דריימונד גרין חסרו לגולדן סטייט במשחק 5

שחקן גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין מול שחקן קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג. רויטרס
התגעגע לפרקט. דריימונד גרין/רויטרס

"הייתה לי אמונה חזקה שאם הייתי משחק במשחק מספר 5, היינו מנצחים וזוכים באליפות". כך אמר גרין בביטחון רב לקראת המשחק הבא והוסיף: "לא שיחקתי כי שמתי את עצמי בסיטואציה שבה לא יכולתי לשחק".

גרין הוסיף: "ההשעייה כבר מאחוריי, זה היה משחק מספר 5, אנחנו במשחק 6. יש לנו הזדמנות לעשות משהו שאני לא יודע אם אי פעם נעשה. לזכות בשתי אליפויות רצופות באולם הביתי של הקבוצה היריבה. אני צריך להיות יותר טוב ולא לשים את עצמי במצבים כאלה להבא. זה לא הוגן מבחינת הקבוצה שלי שלא שיחקתי במשחק הקודם".

גרין התייחס למשחק הקודם שבו לא היה יכול לשחק והביע את תסכולו: "זה היה יום אכזרי, כל היום הזה. זה היה אחד הימים המוזרים אפילו בשבילי. לדעת שהקבוצה שלי משחקת ואני לא יכול לשחק. כל היום התכוננתי למשחק שאני לא יכול לשחק בו. לדעת שאני לא יכול לעזור לחברים שלי ואפילו לא יכול להיום באיזור זה קשה. הרגשות שלי הציפו אותי".

קווין לאב, קליבלנד קאבלירס. AP
לאוהדי קליבלנד נמאס ממנו. קווין לאב/AP

מי שבטוח לא יזכור את סדרת הגמר לטובה, ולא משנה איך היא תסתיים הוא קווין לאב. מאז שנפצע לפני שבועיים, הפורוורד של קליבלנד מציג יכולת חלשה מאוד בסדרה ויש ספק גדול לגבי כשירותו. מי שמאסו ביכולת של הכוכב שלהם הם חלק מאוהדי הקאבלירס שהגדילו ראש ופתחו אתר שדרכו האוהדים יכולים לתרום ללאב כסף כדי שלא ישחק יותר בהמשך הסדרה. היעד של האוהדים הוא להגיע לסכום "צנוע" של 10 מיליון דולר, שווה למשכורתו של השחקן, רק כדי שלא ישחק במשחק 6 הלילה. החדשות הטובות מבחינת מי שאוהב את לאב הן שכרגע סכום התרומות עומד על 25 דולרים בלבד. לא ממש קרוב לסכום היעד.

בחמישה משחקים שנערכו עד כה בסדרה, לאב, שרשם בעונה הסדירה ממוצע של 16 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק, רושם ממוצעים נמוכים מאוד של 7 נקודות ו-4.8 ריבאונדים. במשחק האחרון בו ניצחה קליבלנד באוקלנד, הפורוורד קלע 2 נקודות בלבד ב-33 דקות ואוהדי הקבוצה סבורים שקליבלנד תיראה טוב יותר בלעדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully