וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי בירנבוים מונה למנהל המקצועי של הפועל ת"א: "אתרום מהידע שלי"

14.6.2016 / 16:59

המאמן הוותיק, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חוזר לעבוד ויהיה הדמות המקצועית הבכירה בקבוצה: "מגיע כדי לתרום מהידע שלי". רמי כהן: "אפי הוא דמות מוערכת בכדורסל הישראלי"

הפועל תל אביב הודיעה היום (שלישי) על מינויו של אפי בירנבוים לתפקיד המנהל המקצועי של המועדון. בירנבוים, שעל מועמדותו לתפקיד פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יהיה הדמות המקצועית הבכירה במועדון, אחראי על הקשר בין הצוות המקצועי להנהלת הקבוצה, שותף בבניית סגל הקבוצה הבוגרת, ינהל מעקב שוטף אחרי שחקנים מקומיים וזרים המועמדים להצטרף לקבוצה וכמו כן, יפקח על ההתקדמות המקצועית של השחקנים הצעירים והכישרונות באקדמיה לכדורסל.

מאמן בני הרצליה אפי בירנבוים. ברני ארדוב
חוזר לעבוד. אפי בירנבוים/ברני ארדוב

"אני שמח לבוא למועדון גדול כמו הפועל ת'ל אביב", אמר בירנבוים, "אני מגיע למועדון במטרה לתרום מהידע והניסיון שלי". היו"ר רמי כהן אמר: "אפי הוא דמות מוערכת בכדורסל הישראלי בכלל ובהפועל תל אביב בפרט. החתמנו את אפי מתוך ראייה שהוא יוביל את המועדון מבחינה מקצועית באתגרים הגדולים שנכונו לנו בשנים הקרובות. המנהל המקצועי הובא על מנת לסייע לצוות המאמנים, ולא על מנת להחליפם במקרה כזה או אחר".

"אני מעריך את אפי כדמות חכמה ומנוסה שעברה הרבה בכדורסל הישראלי", הוסיף מאמן הקבוצה שרון אברהמי, "אני שמח על הצטרפותו ובטוח שההבאה שלו תהפוך אותנו לצוות טוב יותר". החתמתו של בירנבוים מצטרפת לשורת ההחתמות באדום בשבועיים האחרונים, הכוללת את תומר גינת, דניאל איידן והמאמן שרון אברהמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully