וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק לוזון עתר נגד ההתאחדות: "הצלחותיו משמשות כמודל למחלקות הילדים"

14.6.2016 / 11:53

מנכ"ל מכבי פתח תקוה, שהורשע והוחלט להרחיקו ל-30 יום מהמגרשים, ביקש מהמחוזי לבטל את פסיקת ההתאחדות המבקשת להרחיקו מהמועדון ומוועדת הנוער: "אות קין על מצחי"

איציק לוזון מנהל מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
מודל לילדים. איציק לוזון/קובי אליהו

חבר הנהלת מכבי פתח תקוה, איציק לוזון, הגיש עתירה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, בה הוא מבקש לבטל את החלטת בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, לפיה הוא יורחק ל-30 חודשים מתפקידו כמנכ"ל המועדון וכמנהל קובצת הנוער שלה, וכן מתפקידו בוועדת הנוער של ההתאחדות לכדורגל. כזכור, בית הדין החליט להרחיק את לוזון כעבור 90 יום מפסק הדין, כלומר החל מה-9 באוגוסט (בעוד פחות מחודשיים).

"לוזון מנכ"ל המועדון מעל 20 שנה", כתב פרקליטו עו"ד רמי צוברי בעתירה. "בסמכות בית המשפט להתערב בפסק הדין המהווה חריגה מסמכות ופגיעה בכללי הצדק הטבעי. פסק הדין פוגע במבקש בניגוד למתחייב מחוק יסוד כבוד האדם וחירותו ומחוק יסוד חופש העיסוק". בהמשך נטעון כי פסק הדין פוגע בפרנסתו של לוזון, כיוון שאם יסיים את תפקידו יהיה מובטל זמן רב. "מר לוזון בן 58 ונעדר עבר פלילי מסוג כלשהו, זו הסתבכותו הראשונה בפלילים", נכתב. "קצרה היריעה מתלאר את פועלו של לוזון לאורך כל שנות עבודתו במועדון. הוא משמש בהתנדבות כחבר בוועדת הנוער, הצלחותיו במחלקת הנוער משמשות כמודל לשאר מחלקות הילדים, הוא תורם מניסיונו לטובת הנבחרות הצעירות. מר לוזון עובד 22 שנה במחלקת הספורט של העירייה".

עוד בנושא

כזכור, לוזון הואשם במסגרת כתב אישום שהוגש באפריל 2014 לבית המשפט המחוזי בתל אביב. "חלקו של מר לוזון מועט ביותר. מסתכם בעבירות רכוש (מן הרף הנמוך ביותר) בלבד", נכתב בהמשך העתירה. לוזון, אגב, הורשע בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, הסגת גבול, שבל"ר ונטישה, קבלת נכס שהושג בפשע, ונשפט לשישה חודשי עבודות שירות ושמונה חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, במידה ויעבור את אחת העבירות הללו.

עוד כותב פרקליטו של לוזון, כי אין כל התחייסות לעניין הקלון בפסק הדין של ההתאחדות, וגם אם היה, הרי שלא ניתן להשעותו. לוזון עצמו התייחס לעניין כשהצהיר: "אין כלי תקשורת שלא סיקר וביקר את מעשיי, באופן שניתן היה לראות בכך 'אות קלון ציבורי-תקשורתי'. שידבק בי בהמשך החיים האישיים והן המקצועיים בענף. העבירות בהן הורשעתי הן בבחינת 'אות 'קין' על מצחי. בית הדין העליון של ההתאחדות התעלם מעקרונות יסוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully