וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: יאנצ'ק יצטרף לאימונים, נאסר וסייס יחתמו השבוע

14.6.2016 / 15:40

המלאבסים מתלהבים מבלם ריד, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, והוא צפוי לסגור ביממה הקרובה ולנחות בשבוע הבא. סיראז' נאסר ודילן סייס סיכמו את רוב הפרטים בקבוצה ויחתמו בימים הקרובים

one

בווידאו: הניצחון של מכבי פתח תקווה על קרית שמונה

אחרי שסיכמה עקרונית עם הבלם האוסטרי ברנהרד יאנצ'ק, שעל מועמדותו פורסם אתמול בוואלה! ספורט, מכבי פתח תקוה הודיעה הלילה לבלם הצרפתי קסאבייה תומא כי הוא לא ימשיך בקבוצה. העברתו של יאנצ'ק (24), שהגיע מריד האוסטרית בה שיחק בשלוש השנים האחרונות, אמורה להיסגר סופית השבוע, לאחר שרוב הפרטים אושרו, אך היא טרם נחתמה.

הוא צפוי להגיע ארצה רק בשבוע הבא, לעבור בדיקות רפואיות ולהיפגש עם המאמן קובי רפואה, לפני פתיחת האימונים ב-26 ביוני. ההערכה היא שיאנצ'ק יחתום לעונה אחת עם אופציה להמשך ההתקשרות. תומא, שכבר סיכם בקבוצה והחליט לדרוש שדרוג נוסף לפני מעמד החתימה, חוזר לאחרונה בידי הפועל חיפה.

עוד בנושא:
יוסי בניון במכבי תל אביב
ההצעה המפתה לחן עזרא

ברנהרד יאנצ'ק. GettyImages
שדרוג עבור רפואה. יאנצ'ק/GettyImages

"ההחלטה לגבי יאנצ'ק התקבלה תוך שעתיים. עד הערב הוא לא היה מועמד בכלל, אבל ברגע שקיבלנו את הנתונים עליו, הבנו שאפשר שמדובר בשדרוג גדול למרכז ההגנה שלנו. יחד עם עומר דנינו ואליסון דוס סאנטוס, המטרה הייתה לשפר את המהירות בחלק האחורי. הוא מסוגל לשחק גם כמגן", אמרו במועדון על המגן ששיחק בעברו בבורוסיה מנשנגלדבאך.

במועדון מעריכים שסיראז' נאסר ודילן סייס יחתמו השבוע. השניים סיכמו את רוב הפרטים בקבוצה.

אתמול התגלו פערים במשא ומתן עם קובי מויאל. במועדון מקווים שיהיה ניתן לגשר עליהם. גם עם אופיר קריאף עדיין לא נרשמה התקדמות. הקבוצה תצא למחנה אימונים ב-17 ביולי ותתמודד מול קבוצות מטורקיה וגאורגיה.

(עדכון: 8:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully