וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מגעים עם הפועל רעננה בנוגע לצירופו של עמנואל אמבולה

14.6.2016 / 8:45

הקבוצה מהבירה רוצה את המגן השמאלי, אבל אין לו סעיף שחרור והיחסים המתוחים בין טביב לאשר אלון מטילים את העסקה בספק. ורד עשוי לסכם בימים הקרובים, אלעד גבא צפוי להמשיך

צילום וידאו: ניב אהרונסון

בית"ר ירושלים תערוך היום את האימון האחרון בארץ לפני היציאה למחנה האימונים באוסטריה מחר בערב. המאמן רן בן שמעון מקווה לצאת עם סגל רחב ובשלב ראשון רוצה לראות את המגן אלעד גבאי נשאר. לבית"ר ירושלים אופציה עד מחר להאריך את חוזהו של גבאי וההערכה היא שהיא תמומש. בבית"ר הבהירו למגן כי הוזמן עבורו כרטיס טיסה למחנה האימונים מחר ויש רצון לסכם איתו את כל הפרטים עוד היום.

בית"ר ירושלים פתחה במגעים עם הפועל רעננה בניסיון לצרף את עמנואל אמבולה, אך לזמבי אין סעיף שחרור. לאור היחסים הלא טובים בין אשר אלון לאלי טביב, במועדון מהבירה אין יותר מדי אופטימיות שהעסקה תתבצע. במקביל, בודקים בבית"ר אפשרויות של מגנים זרים נוספים ולא מחדשים את המו"מ עם חן דילמוני או שמואל שיימן.

רן בן שמעון מעוניין לצרף את עידן ורד וההערכה היא שכבר בימים הקרובים יסוכמו התנאים עם השחקן. ורד כבר הביע את רצונו לחזור לישראל ולשחק בבית"ר. מעבר לכך, עדיין לא ברור מי יהיו שחקני מרכז המגרש שיצורפו. קובי מויאל, רועי גורדנה ואדריאן רוצ'ט הם השמות שנמצאים כרגע על הפרק. בבית"ר עדיין לא קיבלו החלטה סופית בנוגע לשמעון אבוחצירה ונראה שאם לא יהיה שינוי ביום-יומיים הקרובים הקבוצה תוותר עליו.

שחקן הפועל חיפה אדריאן רוצ'ט. אדריאן הרבשטיין
עדיין ברשימת המועמדים. רוצ'ט/אדריאן הרבשטיין

בבית"ר לא אהבו את ירידת האוהדים לכר הדשא באימון אתמול, או את העובדה שרן בן שמעון נאלץ לעזוב את האימון ולשוחח עימם. יחד עם זאת, במועדון אמרו: "כל עוד זה לא נגמר בפיצוץ אימון ויש תקשורת בין הצדדים, זה טוב. אבל המצב נפיץ, קשה לראות חיזוק אטרקטיבי מגיע בקרוב והקהל איבד סבלנות, כך שלא יהיה פשוט".

אחת הבעיות של בית"ר ירושלים היא מציאת זר ברמה גבוהה בחלק הקדמי, גם בשכר שנע סביב ה-200 אלף יורו. מרבית השחקנים שהוצעו לבן שמעון עד כה, נדחו על ידי המאמן. אלי טביב מאמין שעם סבלנות ימצאו השחקנים שיעשו את השינוי, כפי שקרה בעבר עם ליביו אנטל וניקיטה רוקאביציה בשנתיים האחרונות.

שני סימני שאלה נוספים מגיעים מכיוונם של חסוס רואדה ועומר אצילי, שהיו שניים מהשחקנים הטובים והמובילים בעונה שעברה. הספרדי עדיין מסרב לחזור למרות שיש לו חוזה, בגזרת אצילי במועדון מאמינים כי הקשר יישאר. נציגיו של השחקן משוכנעים שהוא ינצח בבוררות ויעבור לקבוצה אחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן בית"ר ירושלים, חסוס רואדה. ניב אהרונסון
לא רוצה לשחק בבית"ר ירושלים. רואדה/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully