וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה פתחה במגעים לשחרורו של לואיס גוטיירס

13.6.2016 / 8:01

הבלם הבוליביאני קיבל הודעה שהוא לא בתכניות והצדדים מנסים להגיע לסיכום על התרת חוזהו. הגעתו של ולס מתעכבת, קריאף וגורדנה מועמדים. ההודעה על אצטדיון ביתי: עד יום חמישי

שחקן קרית שמונה לואיס גוטיירס מול שחקן בני יהודה חסן אבו זייד. דרור עינב
עדיין לא התחיל לחפש קבוצה חדשה. גוטיירס/דרור עינב

עירוני קרית שמונה החלה בשיחות עם הבלם לואיס גוטיירס במטרה להתיר את חוזהו. לבוליביאני הבינלאומי יש חוזה לעונה נוספת, אך בקבוצה כבר הבהירו לו שהצוות המקצועי החדש אינו מעוניין בו. המטרה כעת היא להגיע להסדר כספי שיוביל לשחרורו, ולא להקפיאו, כפי שנעשה העונה עם טובארנו פינאס. גוטיירס עדיין לא החל בחיפושים אחר קבוצה חדשה ויעשה זאת רק לאחר שיגיע להסכם סופי עם המועדון. אם הצדדים לא יגיעו לסיכום, הבלם יגיע לפתיחת האימונים וידרוש לכבד את חוזהו.

הגעתו של פראן ולס מתעכבת. הבלם הספרדי כבר סיכם את תנאיו, אך אלמריה מערימה קשיים ובקרית שמונה ממתינים להתפתחויות. בגזרת הישראלים עלו שמותיהם של אופיר קריאף ורועי גורדנה, אבל אף אחד מהשניים עדיין לא קיבל הצעה כספית. בהמשך השבוע צפויות התפתחויות בנושא.

נושא נוסף שאמור להיפתר השבוע הוא האצטדיון הביתי. קרית שמונה צריכה להודיע למנהלת הליגה היכן היא תארח את משחקי הבית שלה עד יום חמישי הקרוב. העדיפות היא למגרש בעכו, אך העירייה המקומית עדיין צריכה לערוך בו שדרוגים כדי שהוא זה יאושר ולא בטוח שהיא תעשה זאת. אופציות נוספות שעומדות בפני הקבוצה הן האצטדיון החדש בחיפה, נדידה למרכז הארץ, או אצטדיון דוחא. האפשרות האחרונה נראית הכי פחות ריאלית מכיוון שלא בטוח שגם האצטדיון בסכנין יאושר.

עוד בנושא:

בלי מאמן: מכבי תל אביב נערכת לפתיחת האימונים
בבאר שבע מעריכים שמאור בוזגלו יישאר בקבוצה
שמואל שיימן יעזוב את הפועל תל אביב ויחזור להולנד?

אופיר קריאף שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ממתין להצעה רשמית. קריאף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully