וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בוזגלו ובכר צפויים להיפגש, בקבוצה מעריכים שיישאר

13.6.2016 / 7:37

הקשר יערוך ביום שלישי שיחה עם המאמן ואחריה יודיע על עתידו. בקבוצה מעריכים שבוזגלו לא יעזוב ומחכים לתשובה סופית מסוארס ומההתאחדות בנוגע לחוק ששת הזרים. חיימוב עבר בדיקות רפואיות. בשלישי ייערך האימון הראשון ללא זרים ושחקני נבחרת

one

בווידאו: היום הגדול של הפועל באר שבע

קשר הפועל באר שבע מאור בוזגלו צפוי להיפגש מחר (שלישי) עם מאמן הקבוצה ברק בכר כדי לדון עמו בעניינים המקצועיים הנוגעים אליו. שאחרי השיחה צפוי בוזגלו להכריע האם הוא מבקש מהנהלת המועדון לעזוב את הקבוצה, או שמא נשאר בה.

בבאר שבע מעריכים שלמרות כל הספוקלציות, בוזגלו יישאר בקבוצה ולא יבקש לעזוב. השחקן חזר מחופשה אך לא יחזור לאימונים לעת עתה, ויצטרף אליהם רק מאוחר יותר. אחרי הפגישה הוא צפוי לנסוע לסוף שבוע נוסף בחו"ל, ורק לאחר מכן לחזור לאימוני באר שבע, זאת בכפוף כמובן להחלטה הסופית שלו.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יישאר אדום? בוזגלו/ברני ארדוב

במקביל, בבאר שבע מחכים לתשובה סופית מוויליאם סוארס שעשוי לעזוב את הקבוצה. הבלם הברזילאי קיבל כידוע הצעה מקבוצת ז'יל ויסנטה מהליגה השנייה בפורטוגל אך מחכה להצעות מהליגה הראשונה במדינה.

ללא קשר לסוארס, בקבוצה ממתינים להחלטת ההתאחדות בנוגע לחוק ששת הזרים. במקרה שהחוק יאושר, בקבוצה יביאו שחקן זר במרכז המגרש. אם החוק לא יאושר, בקבוצה יוותרו על זר בעמדה זו ויתמקדו בניסיונות לחפש חלוץ ובלם אם סוארס יעזוב.

מלבד הפגישה עם בוזגלו, בקבוצה יערכו מחר גם את אימון הבכורה לקראת עונת 2016/17. האימון ייערך בסגל חסר מאוד כאשר השחקנים הזרים וכן שחקני הנבחרת ייעדרו. השוער החדש של הקבוצה גיא חיימוב ערך בדיקות רפואיות וצפוי להצטרף רשמית לקבוצה ביחד עם שחקני הנבחרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם הפנים קדימה. חיימוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully