וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי שבעה שחקנים, ובלי מאמן: מכבי תל אביב נערכת לפתיחת האימונים

13.6.2016 / 7:19

ג'ורדי קרויף עדיין לא מינה מאמן לקבוצה והזמן מתחיל לדחוק, חואן טוריחו עשוי להיות זה שיקבל את השחקנים בקרית שלום. למרות השמועות: ספק אם הקרואטי דראגן טאלאיץ' יגיע. שבעה שחקני הנבחרות יגיעו ביום חמישי

one

מכבי תל אביב תפתח מחר (שלישי) רשמית את אימוניה ללא שבעה משחקני הקבוצה, אבל יותר מעניין הוא שבשלב הזה גם אין עדיין מאמן לקבוצה. במידה שג'ורדי קרויף היה גלוי לב עם מספר סוכנים שהיו איתו בקשר במהלך החג, הרי שהוא עדיין לא סגר עם מאמן ונראה כי הזמן מתחיל לדחוק. אם ב-24 השעות הקרובות לא תירשם התקדמות משמעותית, הרי שחואן טוריחו יהיה זה שיקבל את השחקנים מחר בקרית שלום.

ג'ורדי קרויף המנהל המקצועי של מכבי תל אביב. מגד גוזני
טוען שעדיין לא סגר עם אחד. ג'ורדי/מגד גוזני

בכל מקרה יצטרכו במכבי לסגור מאמן לפחות עד יום חמישי אז תצא הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה. אתמול נפוצו שמועות לפיהן הקרואטי דראגן טאלאיץ' יאמן את מכבי תל אביב והערך שלו בוויקיפדיה אף עודכן באופן הזה, אבל במכבי תל אביב סירבו להתייחס. שמו של טאלאיץ' שאימן באחרונה בתאילנד הוזכר גם בחודש ינואר אבל אז חתם פטר בוס כמאמן הקבוצה. ספק אם הקרואטי בן ה-50 הוא האיש שבחרו מיטש גולדהאר וקרויף לתפקיד.

ערן זהבי, טל בן חיים, איתן טיבי, דור מיכה ודור פרץ ייעדרו כאמור מפתיחת האימונים מחר בשל ההשתייכות לנבחרת ישראל שהמשיכה את פעילותה אחרי שהעונה הסתיימה. גם פרדראג ראייקוביץ וחאריס מדוניאנין יעדרו מאותה הסיבה ויצטרפו רק בחמישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ניימאר עם שלומי אזולאי. אופיר סער, מערכת וואלה! NEWS
בינתיים, בווגאס: שלומי אזולאי וידיד/מערכת וואלה! NEWS, אופיר סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully