וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני גפני: "לא יודע מה יוליד יום, הזמן שלי בירושלים היה מושלם"

שחקן הפועל ירושלים יעזוב את ישראל, וכבר נפרד מהאוהדים בפוסט ארוך באינסטגרם: "כבר לא יכול לחכות להיפגש עם המשפחה שלי ולחשוב על העתיד. אף עיר לא קיבלה אותי כמו ירושלים"

one

בוידאו: תקציר משחקו האחרון של טוני גפני העונה

טוני גפני יעזוב מחר (שני) את ישראל וישוב לארצות הברית, כשעתידו בהפועל ירושלים לוט בערפל. הפורוורד האמריקאי שהתחבב מאוד על האוהדים סוגר שנתיים בבירה, והיום הוא פרסם באינסטגרם שלו פוסט פרידה:

"אני כבר לא יכול לחכות לראות את המשפחה שלי, לשתות קצת בירה, לשבת עם המשפחה שלי ולהחליט על העתיד. העזיבה השנה מרגישה קצת אחרת מההרגשה בשנה שעברה. אף עיר, מלבד הבית שלי, מעולם לא קיבלה אותי כמו ירושלים. השנתיים האחרונות היו פשוט מדהימות, לא פחות. בעוד אף אחד לא יודע מה יוליד יום, אני יכול לשבת ולחשוב על כמה מושלם היה הזמן שלי בארץ הקודש.

"היינו רוצים לזכות בשתי אליפויות רצופות, למרבה הצער לא הצלחנו לשמור על התואר ולעשות עוד קצת היסטוריה. העיר הזאת נתנה לי ולמשפחה שלי כל כך הרבה, אני לא יכול אפילו להתחיל להודות לכל האנשים. לא משנה לאן המשחק הזה ייקח אותי, תמיד יהיה לי רק זכרונות מדהימים מירושלים ומישראל. לאוהדים הטובים ביותר שתמכו בי בשנתיים האלה, תודה לא תספיק".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים: מגעים מתקדמים עם פיני גרשון, שקרוב לסיכום
הפועל תל אביב מעוניינת לצרף את עמית שמחון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully