וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מעוניינת לצרף את עמית שמחון

12.6.2016 / 12:12

הפורוורד (26, 1.98) ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל אילת, הוא אחד המלפפונים הבכירים בשוק ההעברות, כשהקבוצה של אברהמי מעוניינת בו מאוד. במועדון מאמינים כי מתן נאור ימשיך לעונה נוספת

one

בווידאו: הפועל תל אביב מפסידה להפועל ירושלים

נראה כי הקבוצה שעושה את הצעדים הכי מהירים בשוק המלפפונים עד כה היא הפועל תל אביב. האדומים, שהחתימו מאז סיום העונה את דניאל איידן על חוזה לשלוש שנים, צירפו את תומר גינת לתקופה דומה והשאירו את שרון אברהמי כמאמן, מעוניינים לצרף גם את עמית שמחון ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל אילת. בשמחון מעוניינות קבוצות נוספות בליגה, כשגם באילת רוצים להשאירו, אך ייתכן מאוד שיבחר באדומים שבמדיהם שיחק בגילאי הנוער.

שמחון (26, 1.98) הוא חלק חשוב מסגל נבחרת ישראל בקיץ הקרוב. לאחר ששיחק בהפועל תל אביב בנוער שיחק מספר משחקים בעירוני רמת גן בליגת העל לפני שירד ללב השרון ללאומית והצטיין. בעונת 2010/11 שב לליגת העל להפועל ירושלים, אך לאחר שלא בלט עבר לברק נתניה. בעונת 2011/12 רשם פריצה ראשונה באליצור אשקלון עם 5.9 נקודות למשחק. ההצלחה הובילה אותו לחוזה בן שנתיים בגלבוע/גליל, כשבשיאו, רושם בעונת 2013/13 7.4 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק. בהפועל אילת לא התעלמו מהיכולת וצירפו אותו, גם כם לשנתיים, כשבעונה הראשונה, כשהקבוצה מגיעה לגמר, הוא רושם 5.4 נקודות ב-16 דקות למשחק והעונה השתדרג ל-10.1 נקודות ו-3.7 ריבאונדים ב-30 דקות לערב.

הסגל של שרון אברהמי, שעשוי לקבל בתקופה הקרובה כעזרה גם מנהל מקצועי, כשהמועמד המוביל הוא אפי בירנבוים. כולל נכון לעכשיו את תמיר בלאט, איידן וגינת, כשגם לרביב לימונד יש חוזה עליו סיכם. בקבוצה העריכו בימים האחרונים כי מתן נאור, שלא מחזיק בחוזה לעונה הבאה ופיזר רמזים שייתכן כי יעזוב אם לא יקבל הצעה שיאהב, ישאר בסופו של דבר.

שלומי הרוש שחקן הפועל אילת (שמאל) עם עמית שמחון. יוסי ציפקיס
בעונה הבאה באדום? שמחון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully