וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "הסיכויים שלי לחזור ל-NBA לא אבדו לגמרי"

המאמן הישראלי התראיין לעיתונאי של NBA.COM וסיפר: "עשיתי מספיק דברים טובים בארצות הברית, כרגע לא חושב על זה. קשה לי לצפות בסדרת הגמר". דיווח: דרושאפקה מעוניינת בברניאני

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
ה-NBA כבר לא על הפרק. בלאט/AP

דיוויד בלאט נכח ביום שבת במחנה הצעירים באיטליה, והיה אחת האטרקציות הגדולות ביותר עבור העיתונאים האמריקאים. המאמן הישראלי נשאל על ידי NBA.COM מה הסיכויים שישוב לליגה הטובה בעולם, והשיב: "אני לא חושב שהם אבדו לגמרי, פשוט כרגע אני לא חושב על זה. אני חושב שעשיתי מספיק דברים טובים ב-NBA ויודע שמספיק אנשים יודעים שאם ארצה לחזור, אהיה מסוגל לעשות את זה. אני פשוט לא חושב על זה כרגע. יום אחד כן, אבל כרגע אני מתמקד באתגר הבא שלי".

"אף פעם לא חלמתי על בסיס יומי להיות ב-NBA וזה קרה כי עבדתי קשה והייתי חלק ממספיק דברים מוצלחים, וזה הפך אותי למועמד רציני", הוסיף בלאט. "אני מקווה לעשות את אותו הדבר שוב, ואם ארצה, אותה תוצאה שוב תצא לפועל".

המאמן הישראלי נשאל האם הוא צופה בסדרת הגמר ואמר: "קשה לי לצפות בטלוויזיה כרגע. כמובן שאני עוקב אחרי הסדרה וראיתי הרבה משחקי פלייאוף, אבל קשה לי לצפות בהם בטלוויזיה".

עוד בנושא:

דייויד בלאט: "ההצעות שקיבלתי מה-NBA לא היו מעניינות"
דיווח: דרושפאקה תציע 2.5 מיליון יורו לעונה לספאנוליס

שחקן ברוקלין נטס אנדראה ברניאני. GettyImages
תם פרק ה-NBA? ברניאני/GettyImages

כבר לא מעט שנים שאנדראה ברניאני מתקשה לקבע את מעמדו ב-NBA. הבחירה הראשונה בדראפט 2006 פתח את דרכו בארצות הברית כהבטחה גדולה ובשנותיו הראשונות בטורונטו אף הצליח לעמוד בציפיות. ב-2010 אפילו רשם ממוצעים של 21.4 נקודות ו-5.2 ריבאונדים, אך שורה של פציעות דרדרו את הקריירה שלו, כמו גם מעביר לניו יורק בקיץ 2013, שלא עלה יפה. כעת, עושה רושם שהפורוורד האיטלקי בן ה-30 מאס ב-NBA, וברצונו לשוב ליבשת הישנה.

על פי דיווחים, ברניאני מעוניין לשחק בליגה הספרדית בעונה הבאה. אלא שגם דרושפאקה של דיוויד בלאט מביעה בו עניין רב. יש לציין שהישראלי היה למאמן האירופי האחרון שאימן את ברניאני לפני שזה עזב לארצות הברית, כשהשניים שיתפו יחד פעולה בבנטון טרוויזו.

הפורוורד האיטלקי הינו שחקן חופשי, לאחר ששוחרר בפברואר האחרון מברוקלין, בשורותיה חתם בקיץ 2015. בסך הכל רשם אשתקד ממוצע של 6.6 נקודות ו-2.1 ריבאונדים ב-13.8 דקות לערב בשורות הנטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully