וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלאט: "ההצעות שקיבלתי מה-NBA לא היו מעניינות"

המאמן הגיע למחנה הצעירים בטרוויזו והתראיין ל-Sportando: "החרטה היחידה שלי מהתקופה בקאבס היא שלא היה לי סגל מלא בגמר בעונה שעברה. היו לי אופציות נוספות באירופה"

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. AP
"הגענו לסיכום עוד לפני הראיונות באפריל". בלאט/AP

דייויד בלאט התראיין היום (שבת) לאתר הכדורסל Sportando וסיפר על ההחלטה לחתום כמאמנה החדש של דרושפאקה הטורקית. בלאט נמצא בטרוויזו כאורח של מחנה הקיץ המסורתי לכדורסלנים אירופים צעירים.

"באפריל היו לי ארבעה ראיונות בקבוצות NBA, אבל עוד לפני כן שוחחתי עם דורשפאקה וההצעה שלהם הייתה מאוד מעניינת", סיפר המאמן, "היה לנו סיכום ואמרתי להם שאצטרף אם לא אמצא שום דבר בארה"ב. ההצעות שקיבלתי מה-NBA לא היו מעניינות, והחלטתי להגיע לטורקיה. היו לי גם אופציות אחרות באירופה, אבל דרושפאקה הייתה הטובה מכולן"

בלאט נשאל על הפיטורים מקליבלנד קאבלירס בינואר האחרון והשיב: "לא משנה מה אני חושב על הדרך בה נהגו בי בקליבלנד, זה המצב וזהו. הדבר היחיד שאני מצטער עליו מהתקופה בקאבס הוא שלא יכולתי להופיע בגמר ה-NBA עם סגל מלא. לאב ואירווינג היו פצועים ולא היו לי חבר'ה כמו ג'פרסון ופריי שיתרמו מהספסל".

על השאיפות עם דרושפאקה העשירה אמר המאמן: "30 מיליון יורו? אני חושב שהתקציב לא כל כך גבוה, בתקשורת לפעמים מגזימים. אני עובד בצורה צמודה עם המנהל המקצועי דמירל, אנחנו צריכים להביא שחקנים עם אופי ואמביציה כדי להוביל את הקבוצה לטופ".

עוד בנושא:

דיווח: דרושפאקה תציע 2.5 מיליון יורו לעונה לספאנוליס
מכבי תל אביב תכריז בשבוע הבא על צירבס, מילר ו-ווימס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully