וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תכריז בשבוע הבא על צירבס, מילר ו-ווימס, אמבקווה נפרד?

10.6.2016 / 16:09

הצהובים יודיעו על צירופם של שלושת השחקנים שסיכמו את תנאיהם כבר לפני מספר חודשים. צירבס ינחת לבדיקות רפואיות מוקדמות. במועדון בוחנים את האפשרות לצרף את דריל מונרו. הסנטר כתב: "חוזר לארה"ב, מודה לאוהדים על תקופה נפלאה"

one

במכבי תל אביב ממשיכים בהתארגנות לקראת העונה החדשה, ולאחר שאתמול (חמישי) הודיעו באופן רשמי על החתמתו של ארז אדלשטיין למאמן הקבוצה, צפויים הצהובים להודיע בתחילת השבוע הבא על החתמתם של שלושת השחקנים שכבר סיכמו את תנאיהם בקבוצה - קווינסי מילר, מאיק צירבס וסווני ווימס.

צירבס, ששיתף פעולה ביחד עם מילר בכוכב האדום בלגרד, וזכה עמה אמש באליפות סרביה לאחר ניצחון 1:3 בסדרת הגמר על פרטיזן בלגרד, צפוי לנחות בישראל במהלך השבוע הבא ולעבור בדיקות רפואיות.

הסנטר האמריקאי של הצהובים, טרבור אמבקווה, כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "יום אחרון בתל אביב לפני החזרה לארצות הברית. אני רוצה להודות לאוהדים ולאנשים שפגשתי בישראל. האוהדים תמכו בנו למרות עונה בינונית. מכבי תל אביב תהיה צהובה עד סוף ימי חייה".

במקביל, בקבוצה בוחנים את שוק השחקנים, כשמי שנחשב למועמד להצטרף הוא דריל מונרו מהאלופה מכבי ראשון לציון, שזכה בתואר ה-MVP של העונה. שכרו של מונרו במדים הכתומים מוערך בכ-110 אלף דולרים, והצהובים מאמינים שאם יחליטו כי הוא האיש שישלים את הסגל, לא תהיה להם בעיה לצרפו מבחינה כספית.

מונרו קלע 29 נקודות במשחק הגמר של ליגת העל אמש, ורשם עונה מפלצתית מבחינת מספרים 17.3 נקודות, 8.9 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים בעונה הסדירה ו-19.3 נקדוות, 8.9 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים בפלייאוף ובפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully