וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל: "בטוח שאדלשטיין יהפוך אותנו ליחידה לוחמת כמו בנבחרת"

10.6.2016 / 12:48

שחקני מכבי תל אביב התייחסו למינויו הטרי של המאמן. מקל: "בטוח שהוא ייצר רעב, תשוקה ומחויבות בקבוצה, איתו נאמין שהכל אפשרי". גם גיא פניני בירך: "הוא האיש הנכון כדי להטריף את ההיכל"

ספק 500

שחקני מכבי תל אביב, לפחות אלה שיישארו בקבוצה בעונה הבאה, כבר מתכוננים לעבוד תחת ארז אדלשטיין, שמונה אתמול (חמישי) באופן רשמי למאמן. שניים מהשחקנים שכבר שיחקו תחת המאמן הטרי, גיא פניני וגל מקל, התייחסו היום באתר הרשמי של הקבוצה למינוי.

"קודם כל, אני רוצה לברך את ארז", אמר הקפטן גיא פניני, עליו אדלשטיין אמר בעבר כי "הוא לא ראוי ללבוש את מדי הנבחרת" עקב הדברים הקשים שהטיח ביהונתן שולדבראנד בדרבי. "המינוי הזה מגיע לו, ומבחינתי זה יהיה כבוד גדול לשחק תחתיו גם בקבוצה. חוויתי לא מעט שעות עימו באימונים, במשחקים ובמסעות הנבחרת, ואין לי ספק שהוא יתאים כמו כפפה למועדון. מעבר לזה - ארז הוא 'ג'ינג'י' על כל המשתמע מכך, ואני בטוח שהוא האיש הנכון להטריף את הקהל והאוהדים בהיכל".

עוד בנושא:

ארז אדלשטיין מונה למאמן מכבי תל אביב
אדלשטיין הצהיר בראיון לפני שלוש שנים: "בחיים לא אאמן את מכבי תל אביב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השחקנים כבר מברכים. אדלשטיין עם וויצ'יץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

גל מקל הוסיף: "בנבחרת ארז הפך אותנו ליחידה לוחמת שהאמינה שהכל אפשרי, וברור לי שזה מה שיקרה גם במכבי. אני בטוח שארז ייצר במכבי אווירה של רעב, תשוקה ומחויבות, כשהמטרה היא להעניק לאוהדים הרבה חוויות טובות וכמובן להביא תארים".

אמש פרסמנו כי הצהובים סימנו את רמי הדר כעוזר פוטנציאלי לאדלשטיין, כשגם שמותיהם של דן שמיר וליאור ליובין הוזכרו. גורם בכיר בהנהלה אמר אמש לוואלה! ספורט: "ניתן לארז לבחור את עוזר המאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully