וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין חתם במכבי תל אביב: "מחויב להצלחה במועדון המפואר הזה"

עכשיו זה רשמי: אדלשטיין, שיישאר במקביל מאמן הנבחרת, חובר לצהובים: "זהו כבוד עצום בשבילי". שמעון מזרחי: "גאים לצאת לדרך חדשה. מפקידים את הקבוצה בידיים נאמנות ומקצועיות"

one

בווידאו: מכבי תל אביב מודחת בחצי גמר הפיינל פור

ארז אדלשטיין חתם במכבי תל אביב. הנהלת מכבי תל אביב נפגשה היום (חמישי) בצהריים ואישרה את מינויו של אדלשטיין לתפקיד מאמן הקבוצה, שחתם על חוזה במועדון ויישאר במקביל מאמן נבחרת ישראל. אחרי הפרידה הרשמית מז'אן טבק, אתמול כבר סיכמו ראשי המועדון עם אדלשטיין, כפי שנחשף בוואלה! ספורט, והיום קיימה ההנהלה פגישה שבה נסגרו הפרטים האחרונים בדרך למינויו הסופי של המאמן החדש.

עוד בנושא
אתמול חשפנו בוואלה! ספורט: ארז אדלשטיין סגר כמאמן מכבי תל אביב לעונה הבאה
אדלשטיין הצהיר בראיון לפני שלוש שנים: "בחיים לא אאמן את מכבי תל אביב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הוא צהוב. אדלשטיין עם ניקולה וויצ'יץ'/מערכת וואלה, צילום מסך

מהקבוצה נמסר: "מכבי FOX תל אביב שמחה וגאה להודיע כי מינתה את ארז אדלשטיין לתפקיד המאמן הראשי של הקבוצה. אדלשטיין (54), 'הג'ינג'י', מבכירי המאמנים בכדורסל הישראלי, הוא מאמן כדורסל מבריק המכהן כמאמנה הראשי של נבחרת ישראל החל מ-2014, וימשיך בתפקידו זה במקביל". יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי: "אנו גאים לצאת לדרך חדשה. אנו מפקידים את הקבוצה בידיים נאמנות ומקצועיות, ומשוכנעים שארז יוביל אותנו לשיאים שאנו רגילים אליהם".

אדלשטיין אמר לאחר החתימה: "אני נרגש להצטרף למכבי תל אביב, ומחויב לעשייה ולהצלחה במועדון המפואר הזה. זהו כבוד עצום בשבילי להצטרף לרשימת המאמנים הגדולים שהובילו את מכבי להישגים בלתי נשכחים ברמה הלאומית והבינלאומית. ביממה האחרונה קיבלתי תמיכה עצומה ותגובות מדהימות מכל עבר ואני נרגש ומוכן למשימה".

אחרי איבוד האליפות וההדחה עוד לפני הגמר זו שנה שנייה ברציפות, אדלשטיין ינסה להשיב למכבי תל אביב את התואר לראשונה מאז 2014. המועמדים לעמדת עוזר המאמן של אדלשטיין הם ליאור ליובין ודן שמיר. במכבי תל אביב רוצים להתחזק בגארד, כאשר במקביל לגישושים שנעשו מול האקס טייריס רייס, השחקן שממשיך להיות מועדף על הקבוצה הוא אנדרו גאודלוק, שכיכב אשתקד אצל ז'ליקו אוברדוביץ' בפנרבחצ'ה. גארד נוסף אותו בוחנים בקבוצה הוא דווייט באייקס בן ה-28 (1.91 מטרים), שהיה מועמד להצטרף גם בעונה שעברה.

ארז אדלשטיין מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ברוך הבא. אדלשטיין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מהפועל למכבי

אדלשטיין, המכהן כמאמן נבחרת ישראל, היה מועמד למכבי תל אביב כבר בחודש נובמבר האחרון, לאחר פיטוריו של גיא גודס, אולם סירב לקבל על עצמו את התפקיד באמצע העונה. כעת הוא יקבל הזדמנות ראשונה כמאמן ראשי ביורוליג.

בשבועות האחרונים פנתה מכבי תל אביב לשוק המאמנים הזרים, אבל המועמדים נפלו בזה אחר זה: יורגוס ברצוקאס היווני התברר כיקר מדי, ושרונאס יאסיקביצ'יוס הבהיר כי הוא מעדיף להמתין לברצלונה. אדלשטיין מחליף את ז'אן טבק, שלא הצליח לשקם את הקבוצה ולהתאושש מפתיחת העונה הלא טובה.

הנהלת מכבי פעלה במהירות לאחר ההפסד למכבי ראשון לציון, שהשלים רצף שלילי נדיר: לראשונה זה 50 שנים, הקבוצה לא זכתה באליפות פעמיים ברציפות, ולראשונה אי פעם היא נעדרה מהגמר במשך שנתיים רצופות.

מדובר במינוי שעד לאחרונה היה נחשב בגדר מדע בדיוני, ובמידה מסוימת מזכיר את הבאתו של פיני גרשון במקום יורם חרוש בנובמבר 1998. במשך שנים נחשב המאמן הג'ינג'י מעפולה לאופוזיציונר בכדורסל הישראלי, בעיקר בשתי הקדנציות שבהן הדריך את הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully