וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אברהמי ממשיך, תומר גינת מצטרף

10.6.2016 / 17:22

הנהלת האדומים החליטה לתת את האמון במאמן שהוביל את הקבוצה לסדרה הצמודה עם הפועל ירושלים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, סנטר קרית את (21, 2.02) מצטרף וחתם לשלוש שנים במועדון

מערכת וואלה!

צפו בראיון עם אברהמי בשבוע שעבר לקראת הפיינל פור

שרון אברהמי חתם הבוקר (שישי) בהפועל תל אביב לעונה נוספת. בקבוצה העריכו מאוד את העבודה שעשה המאמן בחלק האחרון של העונה, מאז הגעתו של נייט רובינסון, והעדיפו אותו על פני האפשרויות האחרות שעמדו בפניהם בשוק המאמנים. בקבוצה מאמינים כי לאחר שנת התחשלות לא פשוטה, במהלכה האדומים היו חלק מהתחתית, יצליחו העונה להיות בחלק העליון של הטבלה.

אברהמי חזר בקיץ שעבר להפועל תל אביב, אותה העלה מהליגה הארצית ללאומית, וכמעט גם לליגת העל בעבר, כעוזרו של עודד קטש, ולאחר שהמאמן פוטר במחזור הרביעי קיבל את המושכות לקבוצה. הפתיחה שלו לא הייתה מרשימה, והפועל לא הצליחה להתאושש מהתחלה העונה החלשה. למרות זאת, בסיבוב השלישי, עם הגעתו של נייט רובינסון, הצליחו האדומים לסיים את העונה במקום השמיני, ובסדרת רבע גמר הפלייאוף כמעט והפתיעו את הפועל ירושלים לפני שהפסידו 3:2.

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
קיבל את הקרדיט. אברהמי/ברני ארדוב

כמו כן הודיעו האדומים על החתמתו של הסנטר הצעיר, תומר גינת, לשלוש שנים. על מועמדותו של גינת להפועל תל אביב פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

גינת (21, 2.02 מ'), בוגר מחלקת הנוער של עירוני נהריה, רשם את עונת השיא שלו בבוגרים אשתקד, כשסייע לקרית אתא להגיע עד גמר הפלייאוף. בסך הכל העמיד ממוצעים מצוינים של 15.6 נקודות, 9.2 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק.

"כאחד שתמיד אהב את הפועל והתחבר אליה בגיל צעיר, לא חשבתי לחתום במקום אחר", אמר גינת שערך הבוקר סיור בדרייב אין, "חיפשתי להתקדם ובמקביל למצוא בית חם ומשפחה, ואני בטוח שאשאר בהפועל יותר משלוש שנים".

פרסום ראשון: 12:09

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully