וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם 10.6: אינטר תחטוף למנצ'סטר סיטי את יאיא טורה?

לאחר ההשקעה מסין תנסה הקבוצה ממילאנו לצרף את הקשר בן ה-33. ג'ון סטונס דחה את ברצלונה, צ'לסי קרובה לצרף בלם מנאפולי ומנצ'סטר יונייטד מצטרפת למרדף אחרי מחיטריאן

one

העברות:

* החלוץ האנגלי טורקי קולין קאזים-ריצ'רדס עבר מסלטיק לקוריטיבה הברזילאית. את העונה שעברה פתח השחקן בן ה-29 בפיינורד ועבר לסקוטלנד, שם כבש רק שער אחד ב-11 משחקים.

שחקן נבחרת אנגליה, ג'ון סטונס. GettyImages
אמר לא לברצלונה. ג'ון סטונס/GettyImages

שמועות:

* מספר דיווחים בתקשורת האנגלית טוענים כי מנצ'סטר יונייטד פנתה לבורוסיה דורטמונד על מנת להחתים את הקשר ההתקפי הארמני הנריך מחיטריאן, בו מעוניינת גם ארסנל.

* קפטן ווטפורד טרוי דיני מעוניין להצטרף לאלופה הטרייה לסטר, אבל הקבוצה הלונדונית דחתה הצעה של 20 מיליון ליש"ט על החלוץ בן ה-27.

* אינטר תגיש הצעה לקשרה של מנצ'סטר סיטי יאיא טורה לאחר שנרכשה על ידי משקיעים סינים.

* נאני חוזר ליונייטד? מספר אתרים באנגליה מדווחים כי הקשר הפורטוגלי עשוי לחזור לשדים האדומים תחת ז'וזה מוריניו תמורת 6.3 מיליון ליש"ט.

* הלאקיפ הצרפתי מפרסם כי צ'לסי מתקרבת להחתים את הבלם הסנגלי של נאפולי קאלידו קוליבלי לאחר שהמגעים בינו לבין קבוצתו על הארכת חוזה לא הובילו לחתימה.

* "דיילי מייל" מפרסם כי ג'ון סטונס דחה את ההצעה להצטרף לברצלונה, ונמצא בדרכו לחבור לפפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי.

* זלאטן איברהימוביץ' מתקרב למנצ'סטר יונייטד לאחר שדווח כי רכש בית בעיר.

* אחרי שנראה כי מילאן תוותר על האפשרות לרכוש את מריו בלוטלי, נדמה כי החלוץ האיטלקי יפתח את אימוני תחילת העונה בליברפול, כשהמאמן יורגן קלופ רוצה לראות אותו מקרוב, על פי הגאזטה דלו ספורט.

* בעוד ברצלונה עושה מאמצים כדי לצרף את נוליטו מסלטה ויגו, התראיין הלילה ג'רארד פיקה וטען כי קבוצתו תעשה עסקה מצוינת אם תצרף את החלוץ: "זה לא תפקידי לומר אם צריך להביא שחקן או לא, אבל בשביל המחיר שאפשר להביא אותו והמחירים שמסתובבים בשוק, זה נראה כמו ממש גניבה. הוא מראה את זה עכשיו בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully