וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מתאבלת: "כולם המומים". איליי הולמן צפוי לעזוב

10.6.2016 / 8:19

האדומים מתקשים לעכל את אובדן האליפות ומתכוננים לקיץ ארוך. שמיר עשוי להחליף את פרנקו ולעבוד תחת פיני גרשון. בר טימור: "ההרגשה הכי גרועה שהייתה לי בחיים". טוני גפני נפרד?

one

1. "זה משחק אחד. זו השיטה. ברור שזה יכול היה לקרות, אבל אף אחד לא ציפה שזה יקרה. היתה הרגשה בתוך הקבוצה שהולכים לחגוג אליפות ושזה שלנו. כולם כאן המומים", הודה אמש (חמישי) גורם בהפועל לאחר שהקבוצה הפסידה במשחק האליפות מול ראשון לציון בתוצאה 83:77 ופספסה הזדמנות היסטורית לזכות באליפות בשנה השנייה ברציפות.

אם מישהו הגיע אתמול לארנה בתחושה שהתוצאה ידועה מראש, קרי – ירושלים תזכה באליפות שנייה ברציפות – הוא התבדה. האכזבה הורגשה היטב במתחם חדר ההלבשה. האלופה היוצאת היייתה בהלם בסיום, כשטוני גפני נראה על סף דמעות.

בחדר ההלבשה שרר שקט מעיק, חלק מהשחקנים העדיפו שלא להתראיין לתקשורת, כשרק לאחר כשעה ארוכה יצאו אט אט אל בני משפחותיהם שהמתינו להם בחוץ.

עוד בנושא

דני פרנקו לא ימשיך בהפועל ירושלים, פיני גרשון עשוי להצטרף למועדון
שיכורים ולא מיין: צפו בחגיגות של שחקני ראשון לציון אל תוך הלילה
מכבי ראשון לציון: סיכוי נמוך שמונרו יישאר, ליונס יקבל הצעה משופרת
האליפות של ראשון לציון מגיעה לכל חובב ספורט: שי האוזמן מנתח

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים. ברני ארדוב
עדיין בהלם. שחקני ירושלים/ברני ארדוב

בר טימור הודה: "זה מאוד מאכזב, זו הההרגשה הכי גרועה שהייתה לי באופן אישי, אני בטוח שגם לכולם פה. אני לא יודע לשים את האצבע על הדברים, אני חושב שפתחנו טוב את המשחק והובלנו בדו ספרתי, יכולנו לגמור את המשחק, בסוף זה ירד להפרש קטן, היה עלינו לחץ אבל אי אפשר לתרץ את זה בזה. בחצי השני שיחקנו לא טוב, לא קבוצתי, לא עשינו שום דבר בהתקפה וזה נורא מאכזב. אני בטוח שנתרומם, זה מועדון גדול עם אנשים מדהימים שעושים הכל 24/7 וישברו את הראש במהלך כל הקיץ שבטח יהיה ארוך. המועדון הזה הוא מעבר להצלחה אחת, ומעבר לכישלון כזה או אחר הוא אחד הגדולים בארץ. אנחנו נתרומם מזה, אין לי ספק".

יותם הלפרין הוסיף: "זה לא כיף, כולנו רצינו לקחת אליפות שנה שנייה ברציפות, בשיטה הזאת - של משחק אחד זה יכול לקרות. לא התחבר לנו במשחק הזה. קרה מה שקרה. הפסדנו כקבוצה, עצוב לנו שזה נגמר ככה, כי היתה לנו עונה מצוינת בליגה".

לשאלה על הירידה ביכולת בפלייאוף: "לכל אחד היה חשש שבמשחק אחד הכל יכול לקרות, זה התפתח לכיוון השני. זה חלק מהכדורסל, מברוק לראשון, הם עשו סיום מדהים. נרים את הראש. אין לי ספק שכל אחד נתן את המקסימום במשחק מול ראשון, פשוט דברים לא הלכו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין. ברני ארדוב
אכזבה. הלפרין/ברני ארדוב

2. דני פרנקו נכנס לחדר ההלבשה כשהוא מודע לכך שלא ימשיך בקבוצה. ראשי ירושלים ייפגשו עימו ביומיים הקרובים לשיחת סיום עונה. לבעלים אורי אלון חשובה ההצלחה באירופה, כשפיני גרשון ודן שמיר, יחד או בנפרד, מועמדים לקבוצה. הבעלים אורי אלון מעדיף נכון לעכשיו את גרשון כמאמן ראשי, אבל ייתכן שהוא יגיע כמנהל ספורטיבי, כשדן שמיר יאייש את עמדת המאמן. גם שמו של אריק שיבק הוזכר כמועמד. בגזרת השחקנים צפויים מספר שינויים, כשמסתמן שאיליי הולמן, שמחזיק בהצעות מאירופה, יעזוב.

3. בתחילת המשחק אוהדי ירושלים שרו שירי הקנטה למכבי תל אביב, אך בסוף נראו הם נראו המומים ומופתעים. חלקם צעקו בגנות השחקנים והמאמן, וחלקם בחרו למחוא כפיים לקבוצה.

טוני גפני סיכם: "אין קבוצה עדיפה כשזה משחק אחד. הם היו ראויים לניצחון. זה כואב כי הכל מתנקז למשחק אחד, ולא לזכות באליפות זו הרגשה מאוד לא נעימה. בטוח שזה כואב. כולם נתנו הכל בחודשיים האחרונים ולכן זה כל כך קשה, אנשים לא רואים מה אנחנו עושים כאן ביום יום וכמה רצינו. שיחקתי כאן שתי עונות, תמיד אזכור אותן. אני לא יודע מה יקרה איתי בעונה הבאה".

שחקן הפועל ירושלים איליי הולמן מול שחקני מכבי ראשון לציון טוני יאנגר, דריל מונרו. ברני ארדוב
בדרך החוצה? הולמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully