וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר חמור מאצילי: על הפרידה בין בית"ר ירושלים לרוקאביציה

8.6.2016 / 16:30

הדרך שבה אלי טביב איבד את רוקאביציה למכבי חיפה מלמדת על בית"ר שלו יותר מכל פרשת אצילי שגנבה את הפוקוס. חמי אוזן על מ.ס אשדוד החדשה

one

בווידאו: ניקיטה רוקאביציה כובש שלושער מול מכבי תל אביב

ניקיטה רוקאביציה הוא לא שחקן מושלם. ממש לא. סביר מאוד להניח שמכבי חיפה נתנה לו משכורת קצת מוגזמת (350 אלף יורו לעונה), אבל אם יפעילו אותו נכון, יבנו לצידו קבוצה בריאה ושמחה וידעו להסתיר את החולשות שלו – איש לא ירגיש בכך.

בית"ר ירושלים, שאיבדה את מלך השערים שלך, תוכל בהחלט להסתדר בלעדיו. בליגה המביכה שבה היא משחקת היא יכולה לסיים שוב בין ארבע הגדולות גם עם אורי מגבו ואלעד גבאי. אלא שרוקאביציה מסמל אולי יותר מכל אחד אחר את פניה של בית"ר תחת טביב: לא משנה מה הקבוצה תעשה בליגה, טביב ימשיך להתייחס אליה כמו מ.ס אשדוד. תחנת מעבר של שחקנים שיעברו לקבוצות בכירות יותר.

אוהדי בית"ר כל כך היו מרוכזים בבוררות של עומר אצילי, ומבלי ששמו לב – טביב איבד, או יותר נכון מכר, את השחקן הכי פורה שהיה בבית"ר העונה. ועוד באותה דרך ממנה הם כל כך חוששים. טביב מביא שחקן, לא עושה מאמץ אמיתי להשאיר אותו. בתוך תוכו, כנראה, הוא רוצה רק לגזור את הקופון של המכירה. וחוזר חלילה. מ.ס אשדוד כבר אמרנו?

עוד בנושא

ניקיטה רוקאביציה חתם לשלוש שנים במכבי חיפה
רן בן שמעון הוצג: "הפעם לא בא לי להנמיך ציפיות"
באר שבע תעביר מסר ברור לגורש: "מעוניינים שתישאר"

ניקיטה רוקאביציה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מסמל את פניה של בית"ר. ניקיטה רוקאביציה/ברני ארדוב

מרגע שמכבי חיפה מימשה את סעיף 400 אלף היורו של רוקאביציה, לטביב לא היה מה לעשות. לטביב, אם כבר, היה מה לעשות לפני כן. להחתים את רוקאביציה על חוזה חדש. לתת תחושה טובה להישאר במועדון בו פרח. אחרי הכל, למה שרוקאביציה יעדיף את מכבי חיפה, חוץ משיקול כלכלי, אותו ניתן היה למנוע עוד בטרם הוצע לחלוץ חוזה רשמי מיעקב שחר? בית"ר קבוצה יותר טובה, יותר שמחה. רוקאביציה כבר נקלט במועדון, הוא כבר מתאים לאווירה. למה לקטוע את זה?

למרות שאין הוכחה חותכת לכך, כל ההתנהלות של טביב מלמדת שהוא בעיקר רצה את 400,000 היורו. אולי הוא גם רצה שמלך השערים שלו יישאר, אבל יותר מכך הוא רצה את הקופון היפה. את הכסף שייכנס לקופה. וזו בדיוק הבעיה: טביב נשאר טביב. הוא בונה קבוצה לצמרת, אבל לא מעבר. הוא מביא שחקנים טובים לעתים, אבל לא נלחם עליהם. הוא רוצה להצליח, אבל קודם הוא רוצה להרוויח.

אוהדי בית"ר שהבינו את הטריק מחכים כבר המון זמן לשינוי. בכל חודש הם אומרים שהפעם טביב ישתנה. הפעם הוא ייקח סיכון ויבנה קבוצה לאליפות, מתוך מחשבה שהכסף יחזור אליו בדרך אחרת. הפעם הוא מבין את המנטליות של המועדון, את רוח בית"ר. וכמו תמיד הם שוב מתרסקים על אותו קיר. לטביב אין שום כוונה להשתנות. הוא ימשיך להחליף מאמנים כמו גרביים לא משנה מה הם עשו, הוא ימשיך למכור שחקנים לא משנה כמה לקבוצה שלו יש סיכוי לצמוח אם הוא ישאיר אותם. היום זה רוקאביציה. מחר זה כנראה אצילי.

אלי טביב, בעלים בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בעיקר רצה את 400,000 היורו. אלי טביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully