וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "המענק היחיד שדרשתי מאלי טביב בחוזה היה מענק אליפות"

8.6.2016 / 11:25

מאמנה החדש של בית"ר ירושלים פתח את הקדנציה בבירה: "התרגשתי מאוד כשנכנסתי לפה, כיף להיות בצד הזה סוף סוף. מערכת היחסים ביני לבין טביב טובה וייחודית. הפעם, לא בא לי להנמיך ציפיות. רואדה יגיע, יש לו חוזה"

יוסי ציפקיס

המאמן החדש של בית"ר ירושלים, רן בן שמעון, ערך את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן החדש של הקבוצה, ודיבר על תוכניות הרכש, השיחות עם אלי טביב וכן התייחס למטרות הקבוצה בעונה הקרובה. מאוחר יותר תערוך בית"ר ירושלים את אימון הפתיחה שלה בסגל מדולל מאוד, וללא הבלם חסוס רואדה שהבהיר דרך סוכנו כי הוא סובל מבעיות אישיות ולא יגיע בשלב זה.

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"מערכת היחסים עם טביב טובה וייחודית". בן שמעון/יוסי ציפקיס

"התרגשתי מאוד כשנכנסתי לפה", אמר בן שמעון. "אני מצפה לתחילת העונה. כיף להגיע למועדון הזה. בית"ר ירושלים תמיד סקרנה, גם בתור שחקן וגם בתור מאמן וכיף סוף סוף להיות בצד הזה. היו לי שיחות ארוכות מאוד עם אלי. אני מרגיש אנרגיה טובה מאוד ביחסים איתו. כל מה שיגידו נגדנו, יאתגר אותנו יותר. מערכת היחיסים בינינו טובה וייחודית".

המאמן הוסיף: "סלובודאן דראפיץ' חבר טוב. אדבר איתו וניפגש. עד עתה הייתה חלוקה ברורה - עובדים 20 שעות, ובארבע השעות שנותרו מדברים עם טביב מארצות הברית. תארים? אני לא רוצה לזכות בהם פחות מהאוהדים. במסגרת השיחות עם אלי, הייתה לי דרישה אחת: מענק אליפות. אין לי מענק על מקום שני או שלישי. אנסה להדביק את המועדון הזה בשאיפות שלי. לא בא לי להנמיך ציפיות העונה".

בן שמעון המשיך: "עם כל בעלים הסתדרתי, ואני לא מתכוון לדבר על בעלים. מעולם לא עשיתי זאת בעבר ואני לא מתכוון לעשות זאת הפעם. ידעתי להסתדר בכל מקום, כשהיו מקומות שלא היה קל להסתדר איתי. אני מאמין שמערכת היחסים בינינו תימשך. גיא לוזון בן אדם מדהים, הסתדרתי איתו. החיבור עם האוהדים יגיע. אני אדם שמסתדר בכל מקום. בסופו של דבר ישפטו אותנו על היכולת על המגרש. כולם יודעים שהנכס הגדול ביותר של בית"ר ירושלים הוא הקהל שלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"הכוח של בית"ר ירושלים - הקהל שלה". בן שמעון/יוסי ציפקיס

המאמן התייחס למטרות הקבוצה בעונה הקרובה ודיבר על סגל השחקנים הנוכחי: "אמרתי, לא בא לי להוריד ציפיות. הן גבוהות. כל עוד אאמן את בית"ר ירושלים, היא תרצה להגיע לליגה האירופית ולהתמודד בהצלחה בכל מסגרת. אני כמובן רוצה שעומר אצילי וניקיטה רוקאביציה יישארו. כשהגעתי להפועל תל אביב לא ידעתי מה היכולות של בוריס קליימן. אני המאמן הראשון שאצלו הוא שיחק קבוע בהפועל. הוא היה השחקן הראשון אליו התקשרתי כשמוניתי לתפקיד. כן, אני מוכן להיכנס לעימותים עם שחקנים אבל מערכת היחסים בינינו טובה. טפשי יהיה להתייחס לעבר בינינו. לא דיברתי עדיין עם חסוס רואדה, אבל אני שומע את הדברים מסביב. יש לו חוזה. הוא קיבל אישור להגיע באיחור. אנחנו רואים בו כלי מרכזי לעונה הזו".

"אני מאמין בכדורגל יעיל ומאוזן", הוסיף. "הקבוצות שלי תמיד היו מובילות מבחינת כמות השערים. שיטת שלושת הבלמים יכולה להיות גם הגנתית וגם התקפית. אין לי ספק שבתור מאמן אצטרך למצוא את איזון בין כדורגל יעיל והישגי לבין כדורגל טוב. אני יודע מה האוהדים רוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully