וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תבהיר לדודו גורש: "מעוניינים שתישאר"

8.6.2016 / 8:52

אחרי ההחתמה של חיימוב עליה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, בקבוצה יבהירו לשוער הוותיק כי מעמדו לא ייפגע. גורם: "רוצים שגורש וחיימוב יאבקו על האפודה". שחקן: "שני שוערי נבחרת? זו הצהרה". דיווח: "ויטור וסנקארה מועמדים". ציריך הגישה הצעה על טהא, אך נענתה בשלילה

ברני ארדוב

בהפועל באר שבע מעוניינים שדודו גורש יישאר וזאת למרות ההחתמה של גיא חיימוב. במועדון כבר שלחו מסר לגורש לפיו מעמדו עדיין חזק והבהירו לו את ההערכה אליו כשהמטרה היא ליצור תחרות בריאה בין שני שוערים בכירים תוך כדי ראייה לעתיד ולאפשרות שהקבוצה תשחק בשתי מסגרות. השוער עצמו צפוי להיפגש עם ברק בכר וכן עם ראשי המועדון כדי לשמוע מהם באופן מפורט את התוכניות לגביו. "פתאום כולם עושים רעש סביב דודו ונתלים על עצים גבוהים מדי", אמר גורם המעורה בפרטים. "הרי שדודו חתם אמרו לו שייתכן ויגיע שוער בכיר, הוא ידע זאת אך למרות זאת הבהירו לו שהוא נשאר שוער ראשון. גם כשחיימוב חתם הוא הבין שדודו כרגע שוער ראשון וכי הוא צריך להילחם על מקומו".

גם בקרב השחקנים ישנו רצון גדול שגורש יישאר לאחר שהפך לאחת מהדמויות המוערכות והאהובות בחדר ההלבשה. "דודו חשוב מאוד למועדון", אמר אחד השחקנים. "אבל אין ספק שההחתמה של גיא היא דבר מבורך. כששני שוערי הנבחרת אצלך זו לא סתם החתמה, זו הצהרה". אגב, מי שעוד צפוי לשמוע מראשי המועדון שהוא רצוי הוא מאור בוזגלו. כזכור, בוזגלו נסע לחופשה פרטית בארצות הברית ולמרות שהיה אמור לשוחח באותו יום עם בכר דחו השניים את השיחה.

מיגל ויטור כדורגלן פורטוגלי. GettyImages
משחק עם גולסה. ויטור/GettyImages

הקבוצה מתכוננת במרץ לעונה הקרובה, במהלכה היא אמורה לשחק בשתי מסגרות, לאחר שסיימה את העונה בליגת העל כאלופה והעפילה למוקדמות ליגת האלופות. אמש הודיעה הקבוצה על החתמתו של של חיימוב, ונראה שהיא לא מתכוונת לעצור כאן, לפחות על פי דיווחים שונים ביוון. על פי אותם דיווחים, שני בלמים הוזכרו כמועמדים להפועל באר שבע, שעשויה להחתים אחד מהם.

השם הראשון שעלה על פי הדיווחים הוא מיגל ויטור, הפורטוגלי בן ה-26 שמשחק בפאוק סלוניקי בשורותיה משחק גם אייל גולסה. ויטור, שגדל בבנפיקה בשורותיה שיחק מ-2007 ועד ל-2013, הושאל בעונת 2010/11 ללסטר וב-2013 חתם בפאוק. הוא רשם 81 הופעות אצל היוונים.

המועמד השני הוא הבלם הסנגלי, חליפה סנקארה (31, 1.90), שעם סיום העונה סיים את חוזהו באסטרס טריפוליס היוונית. סנקארה שיחק בעבר בזולטה וארחם, אוסטנד, מונס, אריס סלוניקי ורשם שתי קדנציות במדיה של אסטרס. על פי הדיווח, סנקארה, שהינו מוסלמי, חושש מעט להגיע לישראל בעקבות עובדה זו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חליפה סנקארה כדורגלן סנגלי. GettyImages
חושש מעט. סנקארה/GettyImages

פ.צ ציריך הגישה הצעה רשמית לקבוצה על הבלם לואי טהא באמצעות סוכנו ניר קארין, אך בהפועל באר שבע סירבו להצעה הראשונית כשבציריך שוקלים כעת אם לשדרג את ההצעה. גם השחקן עצמו עדיין מתלבט אם לצאת לאירופה, במיוחד בשל העובדה שהאלופה תשחק במוקדמות ליגת האלופות. אם העסקה כן תצא לפועל, הבלם יזכה לחוזה לארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully