וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ארז אדלשטיין ושאראס הם המועמדים הבכירים לאמן

הנהלת הצהובים התכנסה במטרה לדון בזהות מחליפו של ז'אן טבק, שלא ימשיך לאחר הכישלון בפיינל פור. שאראס צפוי לחכות לברצלונה עוד כמה שבועות. די ג'יי סילי קרוב לסיכום בקבוצה

one

בווידאו: תקציר ההפסד של מכבי תל אביב מול מכבי ראשון לציון

24 שעות בלבד חלפו מאז הודחה מכבי תל אביב מהקרב על האליפות וסיימה את העונה. הערב (שלישי) התכנסה הנהלת הקבוצה לדיון וההיערכות לעונה הבאה. על ראש סדר היום ניצב מינויו של מאמן חדש לקבוצה במקומו של ז'אן טבק. נכון לעתה, במכבי מספרים כי שני המועמדים המובלים הם שרונאס יאסיקביצ'יוס וארז אדלשטיין.

עוד בנושא:
מאיר טפירו פרש מכדורסל
עופר רחימי מונה למאמן מכבי חיפה
הגיע הזמן שבעלי מכבי תל אביב יפסיקו להתערב

ארז אדלשטיין. מגד גוזני
הג'ינג'י יגיע ליד אליהו?/מגד גוזני

יאסיקביצ'יוס, שזכה אמש עם ז'לגיריס קובנה באליפות ליטא, הוא המועמד המוביל על ידי חלק מהנהלת הקבוצה, אולם הליטאי עצמו מועמד בכיר במקביל גם לברצלונה, ונראה כי הוא עצמו מעדיף להגיע לקבוצה הספרדית. בשבועות האחרונים יצרה בארסה קשר עם שאראס ולמעשה הכניסה אותו לנקודת המתנה. היא הודיעה לו שאם צ'אבי פסקוואל יסיים את דרכו, הוא יהיה המאמן. הבעיה מבחינתו היא שברצלונה משהה את החלטתה הסופית עד לסיום הפלייאוף בספרד. העובדה שההמתנה לשאראס עלולה להימשך שבועות ארוכים, עשויה להטות את הכף לטובתו של אדלשטיין מכיוון שבמכבי מעדיפים שלא להיקלע לסחבת בנושא הזה.

לגבי אדלשטיין, מאמן נבחרת ישראל קיבל הצעה ממכבי כבר בחודש נובמבר האחרון לאחר פיטוריו של גיא גודס, אולם לא רצה לאמן את הקבוצה עם הסגל הקיים. חלק מהגורמים במכבי מעדיפים באופן עקרוני למנות מאמן ישראלי שיאייש את העמדה. הקושי העיקרי הנוגע למועמדותו של יורגוס ברצוקאס היווני הוא כלכלי כיוון שלמאמן יש חוזה לעונה נוספת בלוקומוטיב קובאן. הפיצוי שאותו דורשים הרוסים צפוי להיות גבוה במיוחד ואף לטרפד את העסקה.

בתוך כך, מכבי תל אביב קרובה לסיכום עם די.ג'יי סילי (בן 26, 1.93 מטר), ששיחק בעונה האחרונה במדי גראן קנריה הספרדית. סילי, בוגר מכללות קליפורניה וקאל סטייט, לא נבחר בדראפט 2013 אך כן שיחק בקבוצת ליגת הקיץ של לוס אנג'לס לייקרס. לאחר מכן החל בקריירה האירופית שלו, במדי רדניצ'קי הקרואטית, עבר לביירות הגרמנית, ולאחר תחנה בליגת הפיתוח האמריקאית שב ליבשת הישנה. את העונה שעברה פתח בבשיקטאש, וסיים בגראן קנאריה.

צפו באחד ממשחקיו הטובים ביותר של סילי בליגת הפיתוח:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully