וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאמס יעבור מבחן כשירות, פקרמן: "גם אחרים יכולים לתרום"

בקולומביה מקווים כי הכוכב יחלים לקראת פראגוואי (5:30, ספורט1), בפתיחת המחזור השני בקופה סנטנריו. ארצות הברית תנסה לרשום נקודות ראשונות בטורניר מול קוסטה ריקה (3:00, ספורט1), דמפסי: "משחק שאין חזרה ממנו"

AP

בווידאו: תקציר הניצחון של קולומביה על ארצות הברית

משחקי המחזור השני בקופה סנטנריו יצאו לדרך הלילה (בין שלישי לרביעי) כאשר קולומביה תנסה לרשום ניצחון שני מול פראגוואי, ארצות הברית מקווה להשיג נקודות ראשונות מול קוסטה ריקה.

seperator

קולומביה - פראגוואי (5:30, ספורט1 וספורט1 HD)

מצבו של חאמס רודריגס ממשיך להדאיג את התקשורת בקולומביה לקראת המפגש שיפתח את הסיבוב השני של שלב הבתים בקופה סנטנריו. הקפטרוס יפגשו את פראגוואי הלילה בתקווה להבטיח העפלה. קולומביה חגגה במשחק הפתיחה עם 0:2 על המארחת ארצות הברית, אולם הפציעה של כוכב ריאל מדריד העיבה על מצב הרוח של אחת המועמדות לזכייה בטורניר.

במסיבת העיתונאים חוסה פקרמן נשמע אופטימי: "חאמס נמצא בגרף התקדמות מאז הפציעה, אך הוא עדיין סובל מכאבים. נקבל את ההחלטה לגביו רק סמוך לשריקת הפתיחה. חשוב שניתן לו את הזמן לחזור למצב המיטב". גם קרלוס באקה אינו נמצא בכשירות מלאה, אך הוא צפוי לפתוח.

עוד בנושא:
ללא מסי: ארגנטינה נקמה בצ'ילה
די מריה מתרגש אחרי משחק הפתיחה בקופה סנטנריו

נבחרת קולומביה חאמס רודריגס. GettyImages
מדינה שלמה מחכה לו. חאמס/GettyImages

בתקשורת בקולומביה טוענים כי אדווין קרדונה יהיה זה שיתפוס את מקומו של חאמס במקרה והקשר לא יעבור את מבחן הכשירות כאשר גם מרלוס ודריו מורנו עשויים להילקח בחשבון. למרות הדאגה בקולומביה, פקרמן לא חושש: "חאמס חשוב מאוד עבורנו, אך יש לנו גם שחקנים אחרים שמסוגלים לתרום". קרדונה הוסיף: "המפגשים בין שתי הנבחרות תמיד מלאים באגרסיביות, ונידרש לעשות התאמות. חשוב שנדע לנטרל את הסגנון שלהם ונתרכז בשיטת המשחק שלנו".

מנגד, הבחורים של רמון דיאז אכזבו עם 0:0 מול קוסטה ריקה במחזור הראשון והם חייבים לצבור נקודות. במפגש האחרון בין שתי הנבחרות, באוקטובר 2013, קולומביה רשמה 1:2 מצמד של מריו ייפס הוותיק.

המאזן עומד לטובתם של הקולומביאנים שניצחו שבעה מעשרת המפגשים האחרונים ונכנעו רק פעם אחת. חרף המאזן, קרלוס סאנצ'ס אופטימי: "אנחנו רגועים ומתמקדים בהעפלה. אנחנו לא חושבים על המשחק הראשון, מה שמעניין אותנו בלבד זה לנצח את קולומביה".

עוד באותו נושא

טורניר עם קופה על הגב: השחיתות שמאחורי טורניר הקופה סנטנריו

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת ארה"ב, יורגן קלינסמן. GettyImages
המארחת זקוקה לנקודות. קלינסמן/GettyImages

ארצות הברית - קוסטה ריקה (3:00, שידור ישיר בספורט1 וספורט1 HD)

צמד המאוכזבות של בית א' ייפגשו כאשר ארצות הברית תתמודד מול קוסטה ריקה. המארחת מקווה שעם התמיכה הביתית והלקחים מהמפגש מול קולומביה היא תצליח להתקרב לשלב הבא.

קלינט דמפסי, שצפוי להמשיך בקישור, נשמע נחרץ לקראת המחזור השני: "זה משחק שאנחנו חייבים לנצח, כזה שאין ממנו חזרה. קוסטה ריקה היא נבחרת שהוכיחה את עצמה במונדיאל האחרון ויהיה לנו קשה, אבל אנחנו משחקים מול הקהל הביתי שלנו והגענו לטורניר כדי לעבור לשלב הבא".

הטיקוס יכולים לשאוב עידוד מהמאזן בשני המשחקים האחרונים, בהם הם גברו על ארצות הברית. מאמן קוסטה ריקה, אוסקר רמירס, סיפר: "יהיה לנו משחק שונה מאשר המפגש מול פראגוואי. אני בטוח שנגיע עם התחושות הנכונות, באנו כדי להיות חלק מהחגיגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully