וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסטר סיטי הציעה לורדי חוזה משופר, חבריו מנסים לשכנעו להישאר

השועלים לא מוכנים לוותר על החלוץ. ווס מורגן, רוברט הות' וקספר שמייכל פנו אליו אישית וניסו לשכנעו לוותר על ההצעה מארסנל, שמעוניינת לקבל תשובה סופית בנושא עד לתחילת יורו 2016

אימג'בנק GettyImages

ארסנל, לסטר סיטי והפרמיירליג כולה ממתינות להחלטתו של ג'יימי ורדי אם להצטרף לתותחנים בעונה הבאה, לאחר שאלה הפעילו את סעיף השחרור שלו מהשועלים על סך 20 מיליון יורו. החלוץ, שמתכונן בימים אלה יחד עם נבחרת אנגליה ליורו 2016, התבקש על ידי ארסנל להשיב בקשר לעתידו עוד לפני תחילת הטורניר בצרפת, אך כרגע לא נראה שזה אכן קרה ולא נקבע עבורו דד ליין להחלטה. באנגליה מדווחים שלסטר לא מתכוונת לוותר כל כך מהר על מלך השערים שלה והציעה לו חוזה משופר.

עוד בנושא:
רונלד קומאן צפוי להיות המאמן החדש של אברטון
ג'יימי ורדי סיכם את תנאיו בארסנל, יעבור בדיקות ביממה הקרובה
דיווח באנגליה: זלאטן איברהימוביץ' סיכם במנצ'סטר יונייטד

מאמן נבחרת שלושת האריות רוי הודג'סון מעוניין ששחקניו יתרכזו רק במשימה הלאומית ואמר כבר בשבוע שעבר: "הדבר היחיד שחבורת השחקנים הזו יודעת זה שכאשר אתה נמצא במשימה עם הנבחרת, זה הדבר היחיד שחשוב. זה לא זמן למחשבות על העתיד. אנחנו לא מנסים לחסום העברה של אף אחד, אבל המטרה היא נבחרת אנגליה והקבוצות הן הקבוצות. כאשר שחקן נמצא איתנו הוא צריך להתרכז בנו בלבד".

בינתיים, על פי דיווחים באנגליה, ורדי מתמודד עם לחצים רבים מצד חבריו בלסטר על מנת שיישאר בקבוצה שנה נוספת. 'סקיי' מדווח כי ווס מורגן, רוברט הותק וקספר שמייכל פנו אליו באופן אישי בימים האחרונים בניסיון לשכנעו לוותר על ההצעה מארסנל. גארי טגראט, שחקן העבר של הקבוצה, אמר: "אני מאימן שאם ורדי יעזוב זו תהיה קטסטרופה עבור הקבוצה. אם הוא יילך גם שאר שחקני המפתח ילכו. כל האתוס של לסטר בשנתיים האחרונות היה בנוי סביב שחקנים כמו ורדי".

רוי הודג'סון, מאמן נבחרת אנגליה. GettyImages
"זה לא זמן למחשבות על העתיד". הודג'סון/GettyImages

אגב, לא רק בלסטר לא מרוצים מההצעה שקיבל החלוץ שלהם. ווסטהאם ובעליה דיוויד סליבאן, שמאוד רוצים להחתים חלוץ ברמה עולמית, חשבו בין השאר על ורדי אך הצעד של ארסנל טרף עבורם את הקלפים. "זה נכון שהיינו שמחים להביא אותו", אמר סאליבן, "אך המספרים המדווחים לגביו במעבר לארסנל מראים שהשוק הולך לעזאזל. אם היינו מביאים אותו בסכומים הללו זה היה מרסק את מבנה המשכורות שלנו ואנחנו נחושים לקנות שחקנים בעלי ערך בשוק המשוגע הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully