וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונלד קומאן צפוי להיות המאמן החדש של אברטון

אחרי שנתיים מוצלחות מאוד בסאות'המפטון, ההולנדי עובר לטופיז, שם הבעלים החדש הציע לו 100 מיליון ליש"ט לרכש. הקבוצה מליברפול תפצה את הקדושים בכ-3.5 מיליון ליש"ט

one

אחרי עונה מאכזבת מאוד מבחינתה, אברטון, שנפרדה עוד לפני מחזור הסיום ממאמנה בשלוש השנים האחרונות הספרדי רוברטו מרטינס, צפויה להודיע בקרוב על מינויו של ההולנדי רונלד קומאן כמחליפו.

בממלכה מדווחים היום (שבת) כי קומאן הגיע לסיכום מול אברטון על כל תנאיו וההודעה הרשמית תהיה במהלך סוף השבוע הקרוב. אברטון תשלם פיצוי לסאות'המפטון, שם לקומאן יש חוזה לעוד עונה. הסכום צפוי להיות כ-3.5 מיליון ליש"ט.

הטופיז השתעשעו לאחרונה באפשרות להחזיר לתפקיד את דייויד מויס, שעזב אותם בקיץ 2013 כדי להיות מחליפו של אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד, צעד שלא ממש הצליח, אלא שבסופו של דבר הם בחרו בקומאן, שייפרד מסאות'המפטון אחרי שתי עונות די מוצלחות, במהלכן ניצח 44 מתוך 91 המשחקים שלו והוביל את הקדושים למקום השביעי בעונה שעברה והשישי בעונה האחרונה.

הבעלים החדש של אברטון, פארהד מושירי, הצליח לפתות את קומאן בכך שהציע לו 100 מיליון ליש"ט לרכש, סכום אותו סירבו בסאות'המפטון להשוות. קומאן בן ה-53 יקבל סגל טוב ובראשו החלוץ הבלגי הצעיר והנפלא רומלו לוקאקו, שכמו כל הקבוצה, התקשה להציג את היכולת האמיתית שלו בעונת 2015/16, אותה סיימה אברטון אי שם במקום ה-11, כשהיא מפסידה למנצ'סטר יונייטד בתוספת הזמן בחצי גמר הגביע.

רונאלד קומאן מאמן סאות'המפטון. GettyImages
שנתיים מוצלחות בסאות'המפטון. קומאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully