וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה במשא ומתן עם עידו דוידוב, רומאריו פירס סיכם

הכתומים נמצאים במגעים עם קשר רמת השרון והנבחרת הצעירה, הברזילאי של מכבי חיפה הגיע להבנות עם הקבוצה לשנתיים. עוז ראלי, שלא נמצא בתוכניות של קרית שמונה, עשוי לשוב

one

אצטדיון חדש לבני יהודה: העמותה החדשה שתמנתה לניהול המועדון הודיעה היום (שלישי) על כך שבעונה הבאה הקבוצה תשחק באצטדיון במושבה בפתח תקוה. העמותה הגיעה להסכם על מעבר לאצטדיון החדש שיחליף את אצטדיון בלומפילד שיעבור שיפוצים. במישור המקצועי, הקבוצה הודיעה היום כי רומאריו פירס קשרה של מכבי חיפה סיכם את תנאיו לשתי עונות בקבוצה. יונתן כהן, חלוץ הנוער של מכבי תל אביב שסיכם לפני מספר ימים, חתם באופן רשמי בקבוצה באמצעות סוכנו שלומי בן עזרא.

עדיין בגזרת הרכש של הכתומים עידו דוידוב, ששייך להפועל ניר רמת השרון ונכלל בסגל הנבחרת הצעירה, נמצא במשא ומתן מתקדם. גל צרויה צפוי לעזוב את הקבוצה ולהצטרף למכבי שעריים, שעלתה אל הליגה הלאומית.

עוד בנושא:
אמיר עגייב חתם לעונה אחת באומוניה ניקוסיה
המענק של אריק בנאדו בבני יהודה

שחקן מכבי חיפה רומאריו פירס. יוסי ציפקיס
עובר לבני יהודה. רומאריו פירס/יוסי ציפקיס

האם המגן עוז ראלי בדרך חזרה לבני יהודה אחרי עונה אחת בלבד? לוואלה! ספורט נודע שראלי, שעבר בקיץ למכבי תל אביב ובינואר לעירוני קרית שמונה, קיבל הודעה מקבוצתו של איזי שרצקי, לפיה הוא אינו בתוכניות המקצועיות לעונה הקרובה. הקבוצה עימה מזוהה המגן, בני יהודה, עשויה להחזירו לשורותיה כשהצדדים צפויים להיפגש בימים הקרובים ואם יגיעו להסכמות, ישוב ראלי לקדנציה נוספת בשכונת התקווה.

אמיר עגייב עזב את בני יהודה כשחתם באומוניה ניקוסיה הקפריסאית לשנתיים. הקשר בן ה-24 זכה להתעניינות גם מקבוצות בישראל, ביניהן עירוני קרית שמונה, אלא שאם היה נשאר בארץ בני יהודה הייתה זכאית לדמי השבחה. בעקבות יציאתו של השחקן לחו"ל, הזהובים לא יראו כסף מהעסקה.

עוד באותו נושא

דילמוני וגורדנה מועמדים לבני יהודה, הרשקו צפוי להתמנות לעוזר

לכתבה המלאה
שחקן עירוני קרית שמונה, עוז ראלי. ברני ארדוב
בדרך לשכונה? ראלי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully