וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו יקבל בונוס של 100 אלף שקל על העפלה לפלייאוף העליון

פרטי החוזה של מאמנה החדש של בני יהודה נחשפים: שכרו החודשי יעמוד על 25 אלף שקל נטו. הזהובים ממתינים לאחד מהחלוצים של מכבי חיפה ובוחנים אפשרות לטרייד על אמיר עגייב

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של בני יהודה בעונה החולפת

אריק בנאדו ירוויח כ-300 אלף שקלים נטו לעונה בבני יהודה, כך עולה מפרטי החוזה שלו שהגיעו לוואלה! ספורט. שכרו החודשי של המאמן החדש של בני יהודה יעמוד על 25 אלף שקלים נטו, בתוספת להוצאות רכב בסך 2,000 שקלים. מעבר לכך, בחוזהו של בנאדו מעוגן בונוס בסך 100 אלף שקלים במקרה של העפלה לפלייאוף העליון – מה שמהווה את המטרה של הזהובים העונה.

בשכונה ממשיכים בניסיונות החיזוק תחת הבעלים החדש ברק אברמוב ורומאריו פירס אמור לחתום בימים הקרובים. בנאדו בחן מספר מועמדים לעמדת הקשר האחורי, אבל לבסוף בחר בברזילאי ששיחק שנה וחצי במכבי נתניה ובחצי העונה החולפת לבש את מדי מכבי חיפה. בנאדו גם מעוניין לצרף את אחד מחלוצי מכבי חיפה, שחר הירש, שובל גוזלן, או אלון תורג'מן. הזהובים רוצים לשאול את אחד מהם, כפי שעשו עם יונתן כהן ממכבי תל אביב, אבל קיימת גם אפשרות של טרייד, כשאמיר עגייב יעשה את הדרך לכרמל.

נציגיו של עגייב מנסים למצוא לו קבוצה באירופה, אך בינתיים לא קיבלו הצעה. שחקן הכנף מבוקש במדי לא מעט קבוצות ישראליות, אך הקבוצה שתרצה להחתים אותו תצטרך לשלם לבני יהודה דמי השבחה שמוערכים בכמיליון שקלים. לפיכך קיימת אפשרות שהזהובים יסכימו לוותר על הסכום או על חלק ממנו בתמורה לשחקנים. מכבי חיפה והפועל תל אביב נחשבות למועמדות הבולטות להחתים את עגייב.

עוד בוואלה! ספורט:

יוסי מזרחי עשוי לחזור למ.ס אשדוד
בית"ר ירושלים מאיצה את המגעים לרכישת עידו דוידוב
מכבי חיפה מחכה לניקיטה רוקאביציה

אריק בנאדו מאמן הנבחרת הצעירה. ניב אהרונסון
מטרה ברורה: העפלה לפלייאוף העליון. בנאדו/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully