וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונרו: "כאן כדי לזכות", שיבק: "אוהב לנצח בלי קשר למכבי תל אביב"

6.6.2016 / 19:56

כוכב מכבי ראשון לציון סימן את היעד הבא אחרי ה-69:71 על מכבי תל אביב וההעפלה לגמר הפיינל פור: "אזכור את המשחק הזה עד שאמות". שיבק: "אחד הניצחונות הגדולים שלי כמאמן"

one

בווידאו: מכבי ראשון לציון מדיחה את מכבי תל אביב

אחרי 40 דקות מותחות בחצי גמר הפיינל פור היום (שני) מכבי ראשון לציון העפילה לגמר עם 69:71 על מכבי תל אביב. הכתומים, שפתחו את העונה בצורה מרשימה עם קמפיין אירופי ונפרדה משרון דרוקר, הצליחה לרשום ניצחון ראשון העונה על הצהובים אחרי שלושה הפסדי ליגה והדחה מגביע המדינה. אריק שיבק, שהדיח את מכבי תל אביב בעונה שעברה עם הפועל אילת בסדרת חצי הגמר, עשה זאת שוב עם תצוגת אופי מצד הקבוצה מעיר היין ורק העמיק את המשבר של הצהובים.

על ההצגה של ראשון לציון ניצח דריל מונרו. הכוכב של הכתומים קלע 20 נקודות באחוזים נהדרים (8 מ-12 מהשדה), הוריד שמונה כדורים חוזרים ושתי חסימות. בסיום אמר מונרו: "אני שמח שניצחנו. במכבי תל אביב נתנו לי יותר מדי תשומת לב, והחברים שלי היו פנויים. במהלך האחרון רציתי את הכדור, החברים שלי עשו עבודה נהדרת והצלחתי לקלוע. בלי החברים שלי לקבוצה אין כלום ויאללה ראשון לציון. למה שלא נזכה באליפות? אנחנו כאן כדי לשחק הכי חזק שאפשר ונעשה את המיטב".

עוד בנושא:
מכבי ראשון לציון הדיחה את מכבי תל אביב
מחיר הכישלון: טבק לא ימשיך במכבי תל אביב

שחקן מכבי ראשון לציון דריל מונרו. ברני ארדוב
מנצח על ההצגה. מונרו/ברני ארדוב

האיש המרכזי של ראשון לציון הוסיף: "עבדנו חזק כל העונה וזה הגיע למשחק הזה, ובכנות אני לא יודע מה לומר. אני שמח בשביל ראשון. שמח גם בשביל הליגה, אין לי כל כך מילים. לא אכפת לי מול מי לשחק בגמר, העיקר שאנחנו שם. ברור שהאמנו בתחילת הפלייאוף, גברנו על מכבי חיפה בעבר, לא עשינו שם שום דבר מיוחד, הם רצו ללכת יותר מכות מלשחק כדורסל. הם קבוצה טובה, אבל היינו רק צריכים להאמין, עברנו כל כך הרבה דברים, כל דבר שאפשר. אני מאמין בחברים שלי לקבוצה".

לקראת הגמר בחמישי אמר מונרו: "לא אכפת לי איך ננצח את הגמר, אפילו 0:1, העיקר שננצח, זה כל מה שחשוב. לא יודע אם זה יספיק לזכות ב-MVP זה לא מעניין אותי. אני לא משחק בשביל ה-MVP, אלא בשביל לזכות באליפות. זאת הייתה הקבוצה שהייתי הכי קרוב אליה, אני אזכור את המשחק הזה עד שאני אמות, אזכור את יום חמישי עד שאמות, אני נהנה מכל משחק, רק רוצה להמשיך לנצח".

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק. ברני ארדוב
שוב מדיח את הצהובים. שיבק/ברני ארדוב

שיבק הנרגש אמר בסיום: "לא בושה לבכות, זה קרה, קרנתי מאושר ושקורנים מאושר לפעמים גם בוכים. אני אוהב לנצח וזה לא קשור למכבי תל אביב. היה כאן דה ז'ה וו עם מכבי חיפה ואחרי זה מכבי תל אביב. אחרי המשחק נגד מכבי חיפה, במשחק החמישי, הורדתי את החולצה ולבשתי את החולצה של הקבוצה, זה קרה לי לא פעם בקריירה שהזלתי דמעה וצחקתי, אחרי המשחק נגד מכבי חיפה רעדתי מאושר, הרגשתי אושר עצום. היום עשינו משהו שדיברנו עליו לפני חודש וחצי, שם הכל התחיל, עשינו דרך מדהימה, זה אושר ענק, אושר גדול".

מאמן הכתומים הסביר: אני לא יודע אם זה הניצחון הכי גדול בהיסטוריה, אבל זה ללא ספק אחד מהגדולים שהיו לי כמאמן. ראשון לציון לא היו בגמר 25 שנה. נתנו משחק הגנה ענק, השחקנים שלי נתנו הופעה הירואית, זה לא פשוט לפגוש את מכבי תל אביב למשחק אחד. לא אהבתי שעשו ממכבי תל אביב מסכנים, כי הם לא כאלה. השחקנים שלי עמדו בלחץ, היינו בפיגור לקראת הסיום ומונרו הוכיח שהוא גדול".

"אולי זה השינוי שעברנו בתקופה האחרונה", הוסיף שיבק והוסיף: "במקום לקלוע מבחוץ, הלכנו פנימה וניצחנו. היה לנו פעם חבר הנהלה, איציק גלוברמן, שנפטר ב-6.6 ואנחנו מקדישים לו את הניצחון. ההישג הכי גדול שלי בקריירה הוא לסיים במקום השני באליפות אירופה עם נבחרת העתודה ב-2004".

על ההזדמנות לנקום באקסית: "אני ביחסים מצויינים עם אנשי אילת. בין הראשונים שבאו לחבק ולנשק אותי היה דורון הרציקוביץ'. אני מרגיש שנעשה לי שם מעשה שלא היה צריך להעשות בתחילת העונה. לא הלכתי וכעסתי כי זה מכניס אנרגיה שלילית, אבל זה לא הזמן לדבר על זה. אנחנו שמחים, עכשיו נחכה ליריבה".

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
חגיגה בכתום. דאוסון/ברני ארדוב

על היכולת בהתקפה אמר שיבק: "אני לא חושב ששיחקנו רע בהתקפה, אלא קלענו רע. אני חושב שמה שעשינו בסוף, ועשינו טוב, ששיחקנו פנימה ואחוזי הקליעה שלנו ל-2 נקודות היו טובים. עשינו כמה דברים נגד החסימות הצידיות שלהם, זה עבד ולפעמים לא. היו כמה רגעים שלא היה אפשר לעצור את טיילור רוצ'סטי, אך בסוף עשינו את הדברים בצורה נכונה ואני גאה. מכבי תל אביב היא קבוצה גדולה ומועדון גדול, אני מסיר את הכובע בפני השחקנים שלי".

מארק ליונס, שהיה נהדר במחצית הראשונה, אמר: "זה מרגיש נהדר. הוצאנו לדרך את תוכנית המשחק שלנו, שהייתה נהדרת. אני שמח אבל זה עדיין לא נגמר. אנחנו רוצים להישאר מפוקסים, יש לנו משחק על האליפות. אני רוצה להודות לשרון דרוקר".

ניצן חנוכי התקשה לעכל: "זו הרגשה מטורפת, כיף אמיתי. האמנו שאנחנו יכולים לעשות את זה, כל כך שמח שהצלחנו, למרות כי כל התסריט עבר לי בראש בשלשה של גיא פניני, אין מאושר ממני. ניסיתי לא לחשוב על הזריקות עונשין, אולי בגלל זה הן נכנסו, ניסיתי להשאר מרוכז ולהביא את המשחק לשיוויון כי ברגע שזה יקרה הם יהיו יותר בלחץ, אני שמח שזה נכנס. מתחילת השנה, בטח בסיבוב הראשון, התחלנו להאמין בעצמנו וראינו כמה כוח יש לנו. זו הייתה עונה עמוסה ומטורפת, הרבה משחקים והרבה דברים. גם בתקופות הפחות טובות ובהפסדים הרגשנו שזה יותר בגללנו ופחות בגלל הקבוצות האחרות. רצינו להגיע לפלייאוף במצב יותר טוב, ידענו ששם נעשה את השינוי ונחזור לשחק את הכדורסל שלנו. תמיד ידענו את הכוח שיש בקבוצה ואת האיכויות שלנו. ידעתי שאם זה מתחבר אפשר לנצח את כולם. כן האמנו, ואני שמח שזה קרה"

MVP. דריל מונרו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully