וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי צפוי להתחיל על הספסל של נבחרת ארגנטינה נגד צ'ילה

הכוכב עדיין סובל מכאבים בגב התחתון ובארגנטינה מעריכים שהוא יתחיל את המשחק הראשון בקופה סנטנריו על הספסל (5:00, ספורט1). גאיטאן יחליף אותו, מרטינו: "לא צריך להשוות ביניהם"

AP

בווידאו: תקציר הניצחון של ונצואלה על ג'מייקה

ליאונל מסי כנראה יתחיל את המשחק הראשון של נבחרת ארגנטינה בקופה סנטנריו, על הספסל. האלביסלסטה ישחקו לפנות בוקר (בין שני לשלישי, 5:00, ספורט1 ו-HD) נגד צ'ילה במה שבעצם יהיה שחזור הגמר מלפני שנה. אז 120 דקות הסתיימו ללא שערים וצ'ילה חגגה זכייה היסטורית בזכות ניצחון בפנדלים.

מסי ערך הלילה אימון עם כדור בפעם הראשונה מאז ההגעה לארה"ב, אבל לא תורגל בהרכב. ההערכות הן שהוא יתחיל את המשחק על הספסל, אם כי הכול עדיין יכול לקרות. ניקולאס גאיטאן נמצא בכוננות כבר כמה ימים ובמסיבת העיתונאים לקראת המשחק, טאטה מרטינו אמר שהוא כנראה יפתח. "כשעושים השוואות ביניהם, זה נראה כאילו ניקו צריך לשחק כמו לאו וזה מפעיל עליו הרבה לחץ", אמר המאמן, "ההשוואה לא הוגנת. ניקו רק צריך לשחק כמו שהוא יודע וזה הכול".

עוד בנושא:

מקסיקו ניצחה את אורוגוואי 1:3 בבית ג'
רונאלדו מתרגש לקראת פתיחת יורו 2016
ניצחונות לבלגיה ושבדיה במשחקי ידידות

מסי סובל מכאבים בגב מאז שנפצע במשחק ההכנה נגד הונדורס. הוא התאמן רבע שעה ביום שישי וחצי שעה ביום שבת. ביום ראשון הוא כבר עבד בצמוד ללוקאס ביגליה, התאמן עם הכדור והוא יכול לשחק. הפעם הקודמת בה ארגנטינה עלתה למשחק בלעדיו הייתה ב-17 בנובמבר. התוצאה הייתה חיובית למדי: ניצחון חוץ 0:1 על קולומביה במוקדמות המונדיאל.

עם אנחל די מריה, גונסאלו היגואין וסרחיו אגוארו, לאלביסלטה יש חלק קדמי אימתני גם בלי ליאונל מסי. במרץ האחרון צ'ילה הצליחה לעצור את הפנומן בכל פעם שהוא התקרב לרחבה שלה, אבל עדיין הפסידה 2:1 בסנטיאגו במוקדמות המונדיאל (די מריה ומרקאדו כבשו למנצחת). "אנחנו יודעים שלארגנטינה יש שחקנים טובים מאוד ושהיא אחת מהנבחרות הכי טובות בעולם", אמר ארתורו וידאל, שיודע שגם בלי מסי, אלופת דרום אמריקה צריכה לחשוש.

ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. AP
יעלה כמחליף? מסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully