וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "יהיה מרגש לפגוש את אנגליה, חולם לזכות ביורו 2016"

חמישה ימים לפתיחת אליפות אירופה וקפטן פורטוגל הפתיע: "נהנתי לצפות באנגליה משחקת, רוני הוא השחקן החשוב ביותר בסגל ותפקיד הקפטן מתאים לו". על האליפות: "הליגה בפורטוגל היא מהטובות בעולם, אנחנו יכולים לזכות"

one

בווידאו: ריאל מדריד מנצחת את לה קורוניה

יורו 2016 ייצא לדרך ביום שישי הקרוב עם משחק הפתיחה בין המארחת צרפת לרומניה, אך בזמן ששחקני הנבחרות עסוקים בהכנות לקראת אליפות אירופה כריסטיאנו רונאלדו בחר היום (ראשון) לנצל את החופשה כדי לספר על היעדים שלו בראיון לתקשורת האנגלית. כוכב ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל, שזכה למנוחה מאז הזכייה בליגת האלופות, עדיין לא כשיר במאת האחוזים לשלב הבתים בו יפגשו הסלסאו את אוסטריה, הונגרה ואיסלנד בתקווה לשפר את הרושם מהגביע העולמי, אז פורטוגל הודחה כבר בשלב הבתים.

"משחק מול נבחרת אנגליה יהיה מרגש מאוד עבורי ואני מצפה לזה", חשף רונאלדו והוסיף: "המפגש עם ויין רוני הוא מיוחד. לאנגליה יש נבחרת מבטיחה מאוד וממש לא מפתיע אותי שהם מצליחים". כוכב הבלאנקוס המשיך לפרגן לחברו לשעבר: "הייתי בטוח שאחרי הפרישה של דיוויד בקהאם וג'ון טרי הוא יהפוך לקפטן, התפקיד הזה מושלם בשבילו. יש לוויין את האופי המתאים להוביל, הוא מודל לחיקוי ולטעמי הוא השחקן החשוב ביותר שיש להם בסגל". השתיים נפגשו כחלק מההכנה לאליפות אירופה, במשחק בו האנגלים רשמו 0:1, אך רונאלדו זכה למנוחה.

עוד בוואלה ספורט:
ההחלטה של אנטוניו קונטה
מכבי חיפה בעקבות עומר אצילי

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. GettyImages
חולם על זכייה. רונאלדו/GettyImages

מעבר למפגש האחרון, רונאלדו עקב מקרוב אחרי הבחורים של רוי הודג'סון והציג גם מסקנות: "ראיתי את משחקי ההכנה והם שיחקו בצורה טובה, נהנתי לראות את הסגנון שלהם. הסגל מלא בשחקנים צעירים עם עתיד מבטיח, יש שם חיבור וזה נראה חיובי. ג'יימי ורדי והארי קיין הבקיעו הרבה שערים העונה והם נראים כמו צמד איכותי".

על הביקורת שנבחרתו ספגה: "לא מעניין אותי מה אנשים אומרים, זה לא באמת משפיע עליי או חשוב. שלב הבתים הוא אף פעם לא קל, המטרה הראשונה שלנו תהיה להעפיל. זכיתי בהמון תארים בקריירה, אך החלום הוא להניף גביע עם הנבחרת. יש לי את האמונה כי הסגל שלנו מספיק איכותי כדי לזכות, הליגה בפורטוגל היא אחת מהטובות ביותר בעולם אז למה שלא נעשה את זה?". ומה ההמלצה החשובה ביותר של CR7: "פרננדו סנטוס הוא מאמן נהדר, ויש לנו דבקות מלאה בדרכו. אם נהיה מאוחדים ויהיה לנו קצת מזל הגמר יכול להיות שלנו".

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 5.6: הפתרון של ברצלונה, הנטישה של לסטר נמשכת

לכתבה המלאה
ויין רוני, ג'יימי ורדי, נבחרת אנגליה. GettyImages
רונאלדו עוקב. ורדי ורוני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully