וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכים במדלית זהב בריו 2016 יקבלו חצי מיליון שקלים ודירה

5.6.2016 / 16:14

הוועד האולימפי חשף את הפרסים לקראת המשחקים האולימפיים בקיץ הקרוב כאשר הזוכה בכסף יקבל 400 אלף שקלים. נבו: "ברור לי שהציפיות עולות", שטילוב: "השחיינים נתנו לי מוטיבציה לזכות"

מערכת וואלה!

בצל הטרגדיה בשל מותה של אניה מירקין, הוועד האולימפי חילק היום (ראשון) פרסים כספיים למדליסטים האחרונים באליפויות אירופה האחרונות בטקס מצומצם. במהלך הטקס נחשפו פרסי הזכייה עבור אלו שיזכו במדליות במהלך המשחקים האולימפיים בריו 2016.

במהלך הטקס יושב ראש הוועד האולימפי יגאל כרמי הפתיע וסיפר כי כל זכייה של ספורטאי במדלית הזהב תעניק לו פרס כספי בסך חצי מיליון שקלים. מחצית מהסכום יועברו למאמן כאשר חמישית ממנו יועברו לאיגוד והאגודה. בנוסף לפרס הכספי, הזוכים במדלית הזהב יקבלו דירה בסך מיליון שקלים. זאת באדיבות קבוצת פרי.

עוד בנושא:
בוועד האולימפי בחרו לקיים טקס מצומצם
טרגדיה: לוחמת הטאקוונדו אניה מירקין נפטרה מדום לב

דקת דומיה לזכר אניה מירקין. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
דקת הדומייה לזכרה של מירקין/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

מדלית כסף תעניק לזוכה ב-400 אלף שקלים, ומדלית ארד בסכום של 250 אלף שקלים. גם המקומות 4-12 יביאו איתם תמריצים כספיים. מהטקס נעדר רון אטיאס בשל האבל שפקד את איגוד הטקוואנדו בעקבות מותה של מירקין.

גל נבו סיפר: "עמדתי בציפיות שלי לקראת אליפות אירופה וברור לי שהציפיות לקראת ריו עולות. אם אכשל במשחקים האולימפיים אף אחד לא יזכור לי את המדליה". יעקב טומרקין הוסיף: "שמח על המדליה. שמרתי על מומנטום, אנחנו חודשיים לפני ריו ואנחנו מתאמנים במרץ".

אלכס שטילוב סיכם: "המדליות של השחיינים נתנו לי את המוטיבציה להביא גם מדליה משלי. אחרי האופוריה צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע. ניתן את מאת האחוזים בריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully