וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל מותה של מירקין: הוועד האולימפי יערוך טקס הוקרה מצומצם

5.6.2016 / 13:12

בעקבות מותה הטרגי של הלוחמת, רון אטיאס ומאמן נבחרת ישראל בטקוואנדו לא ינכחו באירוע ההוקרה של הוועד האולימפי לספורטאים שזכו במדליות. גילי לוסטיג: "כולנו כואבים, זה הזמן להתייחד עם זכרה"

לוחם הטקוואנדו רון אטיאס ומאמן נבחרת ישראל יחיעם שרעבי ייעדרו היום (ראשון) מהאירוע שתוכנן כבר מזמן בוועד האולימפי במהלכו יימסרו תשורות כספיות לספורטאים האולימפיים שזכו באחרונה במדליות באליפויות אירופה. אלכס שטילוב, יעקב טומרקין וגל נבו יגיעו לאירוע במשרדי הוועד האולימפי אחר הצהריים. אטיאס, שזכה במדליית הכסף באליפות אירופה האחרונה בשוויץ, לא יגיע בשל מותה של אניה מירקין אמש (שבת).

מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג סיפר על ההחלטה לקיים את האירוע ועל העובדה שנציגי הטקוואנדו לא יהיו נוכחים בשל האבל הכבד. "היום בבוקר סיכמתי עם מישל מדר מנכ"ל איגוד הטקוואנדו, שזה בהחלט לא המקום והזמן לקיים אירוע בו רון אטיאס ויחיעם שרעבי יהיו נוכחים. יחיעם ורון מלווים את משפחת הטקוואנדו בשעות הקשות האלה. בוועד האולימפי נציין היום אחר הצהריים בצנעה זכייה של שלושה ספורטאים שזכו להישגים באחרונה ונמצא את הזמן לכבד גם את רון. נחלק להם את מה שהם ראויים לו וננצל את ההזדמנות הזו כדי להתייחד עם זכרה של אניה מירקין. אין ספק שכל האירוע יעמוד בצל האבל הכבד בו שרויים כולם. אניה הייתה קרובה למערכת וטופחה במשך שנים על ידי המערכת. מותה הטרגי הוא כאב עצום לכולנו".

מועד ההלוויה של מירקין טרם נקבע בשל העובדה כי גופתה תנותח לקביעה פורמלית של סיבת המוות. מירקין עלתה לארץ מאוקראינה בגיל 14 וייצגה את ישראל במשך שנים בענף. הישג השיא שלה היה באליפות אירופה שנערכה ברומא, שם היא סיימה במקום השלישי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אניה מירקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully