וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה הגן על השחקנים, מסי עלול להחמיץ את שחזור הגמר

מאמן נבחרת ברזיל לא התרגש אחרי ה-0:0 המאכזב מול אקוודור: "רק התוצאה חסרה לנו", וויליאן ענה למבקרים ופלה תקף: "לניימאר אין את האיכות של רונאלדו ומסי". הפרעוש לא החלים לקראת צ'ילה, פרננדס: "בלעדיו נצטרך להרים את הרמה"

AP

בווידאו: תקציר המשחק בין ברזיל לאקוודור

אחרי תקופה ארוכה שכללה ביקורת קשה על הזימונים של דונגה, ברזיל פתחה את טורניר הקופה סנטנריו הלילה (בין שבת לראשון) עם 0:0 מאכזב מול אקוודור. עבור הסלסאו, שפתחו בצורה רעה גם את המונדיאל הביתי ב-2014 והקופה אמריקה בקיץ האחרון, מד הלחץ רק גבר בעקבות קריאות הבוז סמוך לשריקת הסיום והיכולת המדאיגה.

ברזיל אמנם שלטה בקצב המשחק והחזיקה יותר בכדור, אך הצליחה לבעוט רק ארבעה כדורים לעבר השער של אקוודור. וויליאן, שנחשב לאחד השחקנים הבכירים בסגל של דונגה, נמצא בספק לקראת הטורניר בשל פציעה. כוכב צ'לסי ניסה לענות למבקרים, שטענו כי הוא העלה במשקל ומזכיר את רונאלדו המקורי, עם תמונה ממחנה האימונים לקראת הקופה. במפגש הבא ברזיל תפגוש את פרו בתקווה לעשות צעד משמעותי לעבר ההעפלה לשלב הבא.

עוד בוואלה! ספורט:
מאיר טפירו עשוי להודיע על פרישה
החוזה החדש של זהבי ומכבי תל אביב

מאמן נבחרת ברזיל דונגה. GettyImages
מגן על השחקנים. דונגה/GettyImages

דונגה ניסה להעניק גיבוי לשחקניו בסיום: "הפעלנו לחץ על אקוודור, אבל כתוצאה מזה היינו חדירים. רק התוצאה חסרה לנו כי פגשנו נבחרת טובה, אין ספק שאנחנו צריכים להשתפר בהמון פרמטרים כי כדורגל הוא משחק של התקפה והגנה. היינו מחוייבים מבחינה טקטית, אבל אין ספק שנצטרך להתקיף במשחקים הבאים עם הרבה יותר תחכום כדי ליצור יותר הזדמנויות". גם השוער אליסון, שניצל מספיגה בזכות פסיקה של השופט, זכה להגנה: "לא ראיתי שום דבר שהיה לא בסדר במשחק שלו. אני לא מדבר על שגיאות, אלא על זה שסיימנו משחק ללא ספיגה". רנאטו אגוסטו התקשה להבין על מה המהומה: "שיחקנו בצורה טובה והצלחנו לנטרל את אקוודור בצורה טובה. אנחנו מביטים קדימה למשחק מול פרו. נגיע אליו עם רצון גדול לנצח את שאר המשחקים בשלב הבתים".

בזמן שרחבי ברזיל טוענים כי היעדרותו של ניימאר, שהעדיף לשחק במדי הסלסאו במשחקים האולימפיים בריו 2016, פלה בחר להעביר ביקורת על הקפטן: "אני מכיר אותו המון שנים וכבר בגיל צעיר הבנתי שהוא שחקן טוב מאוד. יש כאלה שטוענים כי ניימאר הוא השחקן הטוב בעולם אחרי ליאונל מסי והם טועים בענק. למסי וכריסטיאנו רונאלדו יש איכות אחרת. אם יש משהו שניימאר צריך ללמוד זה לכבד את היריבים שלו בדיוק כמו רומאריו. לא כל אחד בנוי לקחת נבחרת כמו ברזיל על הגב, זיקו היה שחקן יוצא דופן, אך לא זכה במונדיאל עם הנבחרת כי לא היה לו את זה בתור מנהיג".

נבחרת ברזיל ניימאר. GettyImages
ביקורת מבית. ניימאר/GettyImages

בתוך כך, ארגנטינה ממשיכה בהכנות לקראת שחזור הגמר מהעונה שעברה מול צ'ילה (בין ראשון לשני, 04:55, בספורט1), והיום מדווחים בתקשורת כי מסי שב לאימונים עם האלביסלסטה. עדיין לא ברור האם הקפטן החלים בצורה מלאה מהפציעה בגבו מול הונדורס. הפרעוש התאמן בצדי המגרש בצוותא עם לוקאס ביגליה כאשר חרארדו מרטינו לא גיבש החלטה סופית לגביו.

מרקוס רוחו סיפר לתקשורת בארגנטינה: "אין סיבה לסכן את לאו עבור המשחק הראשון. הוא רוצה מאוד לשחק, אך חשוב שנהיה סבלניים לגביו", גם אגוסטו פרננדס הוסיף: "יש לנו את השחקן הטוב ביותר בעולם וברור שכולם רוצים שהוא יהיה בכושר משחק. אם נצטרך להתמודד בלעדיו נעשה הכול כדי להרים את הרמה".

קלאודיו בראבו, שינסה לעצור את הפייבוריטית לזכייה, מלא ביטחון: "אני אגיע עם כל הכוחות שיש ברשותי כדי לעצור את ארגנטינה". במשחק הפתיחה של בית ד', פנמה תפגוש את בוליביה ב-01:55, ספורט1. לאנשי התעלה יש מאזן מושלם על בוליביה עם שני ניצחונות משני המפגשים האחרונים.

עוד באותו נושא

דיווחים בבריטניה: "מסי נפגע מהמשפט, עשוי להגיע ליונייטד"

לכתבה המלאה

האזינו לפודקאסט "הפודיום" – עם טל בן יהודה על פתיחת סדרת גמר ה-NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully