וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה סנטנריו: קולומביה ניצחה 0:2 את ארצות הברית במשחק הפתיחה

הקפטרוס הוציאו לדרך בצורה מוצלחת את הטורניר עם שלוש נקודות מול המארחת. הבלם כריסטיאן ספאטה כבש כבר בדקה השמינית אחרי קרן, חאמס רודריגס הוסיף בדקה ה-42 בפנדל ונפצע בהמשך

AP

הקופה סנטנריו יצא לדרך הלילה (בין שישי לשבת) עם משחק הפתיחה, בו ניצחה קולומביה 0:2 את המארחת של הטורניר, ארצות הברית, במסגרת בית א'.

הקפטרוס, שלא הציגו יכולת מרשימה במיוחד עד כה במוקדמות המונדיאל, לא הבריקו יותר מדי גם על כר הדשא בסנטה קלרה, במשחק שנערך באצטדיונה הביתי של קבוצת ה-NFL סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. יחד עם זאת, הם ניצלו עד תום את הנאיביות האמריקאית ועשו צעד משמעותי בדרך לרבע הגמר.

עוד בנושא

שחקני נבחרת קולומביה חוגגים. AP
שחקני נבחרת קולומביה חוגגים/AP

חוסה פקרמן שלח למגרש את טריו הכוכבים שלו, חאמס רודריגס, חואן קואדראדו וקרלוס באקה, אבל דווקא הצלע הרביעית בחלק הקדמי, אדווין קרדונה, קשרה של מונטריי המקסיקנית, היה אחראי על בישול השער הראשון, כאשר קרן שלו נחתה בדיוק על הרגל של הבלם כריסטיאן ספאטה, ששלח לרשת מהאוויר את השער הראשון של קולומביה, כבר בדקה השמינית.

הפתיחה הזו היממה את ארצות הברית, שבמשך דקות ארוכות התקשתה לחזור למשחק. לאט לאט, האמריקאים החלו לתקוף ולנסות, אבל היו חסרי מחץ לחלוטין בחלק הקדמי. שלוש דקות לפני ההפסקה, פאריד דיאס ניסה להגביה מאגף שמאל והכדור פגע בתוך הרחבה ביד של מגנה הימני של ארצות הברית, דיאנדרה ידלין. הוא אומנם ניסה להימנע מהמפגש עם הכדור, אך השופט המקסיקני שרק לפנדל מוצדק, אותו ניצל חאמס רודריגס כדי לכבוש את השני של הקולומביאנים.

יורגן קלינסמן ניסה להציל משהו מהמשחק והכניס בדקה ה-66 את כריסטיאן פוליסיץ' בן ה-17 ואת דרלינגטון נאגבה, אבל גם זה לא עזר, כאשר דויד אוספינה מספק כמה הצלות יפות, כולל לכדור חופשי של קלינט דמפסי שעשה את דרכו לעבר החיבורים. מן העבר השני, קרלוס באקה כמעט כבש את השלישי, אבל מול בראד גוזמן מצא רק את המשקוף. רגעים של חרדה עברו אל קולומביה כאשר חאמס נפגע בכתף ונאלץ לצאת בדקה ה-73, כאשר כרגע המצב שלו לקראת המשחק הבא לא ברור.

נבחרת ארצות הברית תטוס כעת לשיקגו, שם תפגוש בלילה שבין שלישי לרביעי (3:00) את קוסטה ריקה. מיד לאחר המשחק הזה, קולומביה, שנשארת בקליפורניה, תתמודד מול פרגוואי במשחק שייערך באצטדיון הרוז בול (5:30).

חאמס רודריגס נבחרת קולומביה בועט פנדל. AP
חאמס כובש את הפנדל/AP
אוהד נבחרת קולומביה בקופה סנטנריו. AP
האוהד המפורסם של קולומביה עשה את הדרך לקליפורניה/AP

האזינו לפודקאסט "הפודיום" – עם טל בן יהודה על פתיחת סדרת גמר ה-NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully