וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "חצי הגמר היה המשחק הטוב שלי בטורניר"

המדורג ראשון בעולם מרוצה מההעפלה לגמר הרולאן גארוס ומודה: "לא התחלתי את הטורניר כפי שרציתי". מארי: "אני מאוד גאה". שני הטניסאים מחפשים זכייה ראשונה בקריירה בטורניר בפריס

אנדי מארי נובאק דג'וקוביץ'. AP
מי יניף את הגביע? דג'וקוביץ' ומארי/AP

גמר רולאן גארוס יפגיש ביום ראשון (16:00, שידור ישיר ביורוספורט) שני טניסאי על, המדורגים 1 ו-2 בעולם, ששניהם לא זכו מעולם בגראנד סלאם בצרפת. נובאק דג'וקוביץ' הפסיד שלוש פעמים בעבר בגמר הטורניר, פעמיים לרפאל נדאל ובשנה שעבר לאלוף היוצא סטן ואוורינקה, בעוד אנדי מארי העפיל לראשונה בקריירה שלו למעמד, והוא הבריטי הראשון בגמר בפריס מאז באני אוסטין ב-1937.

נובאק דג'וקוביץ' ואנדי מארי ייפגשו בגמר רולאן גארוס בפריס

"האווירה הייתה פנטסטית", אמר דג'וקוביץ' שאם ינצח יהיה הראשון מאז רוד לייבר ב-1969 שיחזיק בכל ארבעת הגראנד סלאמים בו זמנית, "לא התחלתי את הטורניר כפי שרציתי אבל היום שיחקתי את המשחק הכי טוב שלי בו".

מארי: "ידעתי שכדי לנצח אהיה חייב לשחק את אחד ממשחקי החימר הטובים שלי. הרקורד של סטן פה בשנתיים האחרונות היה לא ייאמן. הוא שיחק טוב יותר בכל משחק. אני מצפה לגמר ומאוד גאה להעפיל אליו. תמיד התקשיתי על חימר, בשנתיים האחרונות אני משיג את התוצאות הטובות ביותר שלי. אני מאוד גאה ומקווה שאוכל לתת משחק טוב עבור הקהל ביום ראשון".

השניים נפגשו 33 פעמים בעבר והסרבי מוביל 10:23 במאזן, אך דווקא מארי הוא שניצח במפגש האחרון, שהתקיים בגמר המאסטרס ברומא. בגמר אליפות אוסטרליה שהתקיים העונה נולה ניצח בשלוש מערכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully