וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באיטליה: "קיי. סי ריברס עשוי לחתום במכבי תל אביב לאחר שיקבל דרכון ישראלי"

3.6.2016 / 16:28

על פי הדיווח, הגארד האמריקאי (29, 1.96) ששיחק העונה בריאל מדריד ובבאיירן מינכן, נשוי לישראלית, עשוי לקבל אזרחות ולשחק בשורות הצהובים בעונה הבאה. רשם 42 משחקים במדי הבלאנקוס העונה

one

בווידאו: הניצחון של מכבי תל אביב על בני הרצליה

מכבי תל אביב נמצאת בעיצומה של העונה, לאחר שהעפילה לחצי גמר הפיינל פור, שם תפגוש את מכבי ראשון לציון, במטרה להעפיל לגמר ולהחזיר את האליפות לתל אביב. למרות זאת, הצהובים כבר החלו לתכנן את העונה הבאה, ועל פי דיווחים באיטליה, אחד השחקנים שעשוי לחזק את סגל הקבוצה הוא האמריקאי קיי. סי ריברס (29, 1.96), שעל פי אותם דיווחים נשוי לישראלית וזכאי לדרכון ישראלי.

"ראשי מכבי תל אביב עדיין לא יודעים מי יעמוד על הקווים בעונה הבאה, אך למרות זאת הם החלו בתוכניות לבניית הסגל", נכתב בדיווח. "ריאל מדריד לא תמשיך את ההתקשרות ריברס, וקיים סיכוי שיגיע למכבי תל אביב זאת לאחר שיקבל דרכון ישראלי, מאחר ולריברס בת זוג ישראלית". יש לציין כי גורמים במכבי תל אביב העריכו כי הסיכויים שהשחקן יקבל אזרחות או שיגיע למכבי תל אביב נמוכים.

ריברס בן ה-29 שיחק במכללת קלמסון עד 2009, ולאחר שלא נבחר בדראפט, יצא לראשונה לאירופה, כשנחת באיטליה. הוא שיחק בלאטינה לפני שעבר גם בבנטון ובולוניה. בעונת 2010/11 עבר לרוסיה, שם שיחק הן בלוקומוטיב קובאן והן בחימקי, כשבשיא, בעונת 2014/15, חתם בריאל מדריד, בשורותיה לא הרשים, עבר לבאיירן מינכן, אך שוחרר מהקבוצה הגרמנית ושב לבלאנקוס, שם סיים את חוזהו עם סיום העונה.

בארבע העונות ששיחק ביורוליג רשם 81 משחקים בסך הכול, בהם קלע 7.6 נקודות בממוצע למשחק אליהן הוסיף גם 2.2 ריבאונדים, 1.2 אסיסטים ו-0.7 חטיפות בממוצע. ריברס רשם 42 משחקים במדי ריאל מדריד וקלע 5.7 נקודות בממוצע למשחק. ב-13 משחקים במדי באיירן מינכן רשם ממוצע טוב יותר, של 15 נקודות למשחק.

עוד בנושא

טבק: "מאמן יכול להיות מפוטר בכל מצב, צריך להתמודד עם זה"
איתי שגב: "עם עבודה קשה והתמדה אהיה שחקן מרכזי גם בעונה הבאה"
אם טרבור אמבקווה יסכים לקצץ בשכרו, מכבי תל אביב תשקול להשאירו בעונה הבאה

קי סי ריברס ריאל מדריד מול אנדולו אפס. GettyImages
יתאזרח? ריברס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully