וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שגב: "עם עבודה קשה והתמדה אהיה שחקן מרכזי גם בעונה הבאה"

3.6.2016 / 8:41

הכישרון הצעיר של מכבי תל אביב התראיין לאתר הרשמי והתייחס לפיינל פור הקרב: "אנחנו לא מפחדים מאף אחד, לא משנה כמה הפסדנו לירושלים העונה". הצהובים ישתפו פעולה עם חברת LiveU

one

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות למפגש מול מכבי ראשון לציון בפיינל פור, שיחל ביום שני הקרוב בארנה בירושלים. איתי שגב התראיין לאתר הרשמי של הצהובים לקראת המשחק ואמר: "אנחנו מכבי תל אביב, אנחנו לא מפחדים מאף אחד ובאים עם הגאווה של המועדון וכל ההיסטוריה שלו. לא משנה כמה הפסדנו לירושלים העונה - נבוא, נשחק כמו שאנחנו יודעים וניקח את האליפות", אמר.

על מעמדו לקראת העונה הבאה הוסיף השחקן : "אני מאמין בעצמי וביכולות שלי. גם העונה לא באתי במעמד של שחקן מפתח, ואני חושב שעם עבודה קשה והתמדה אהיה שחקן מרכזי גם בעונה הבאה".

על התחושות אחרי ההפסדים וההדחות העונה: " לא כיף להפסיד, במיוחד במכבי, אבל אני חושב שידענו להרים את עצמנו בצורה טובה אחרי הפסדים. נשארו שני משחקים שצריך לנצח, וזה הכל".

מכבי תל אביב תשתף פעולה עם חברת LiveU אשר פיתחה טכנולוגיה המאפשרת שידור חי על גבי רשתות אלחוטיות ומספקת חוויית שידור באיכות HD - מן השטח לכל מקום בעולם.

מכבי עושה שימוש בלייביו להעברת שידורים חיים בפלטפורמות המדיה השונות שלה. בין היתר כבר הועברו בשידור חי בעמוד הפייסבוק ובאתר הרשמי טקסים ופעילויות של המועדון, הכנות אחרונות מההיכל בימי משחק, כתבות צבע וסיקור מתוך חדר ההלבשה.

שחקן מכבי תל אביב איתי שגב. ברני ארדוב
בטוח בעצמו. שגב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully