וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "בולט או פאוול השתמשו בסמים אסורים בבייג'ינג 2008"

סערה לקראת המשחקים האולימפיים ב-2016 כאשר בתקשורת בג'מייקה טוענים כי אחד מהשניים נמצא אשם בבדיקה חוזרת של WADA. נשיא הוועד האולימפי של ג'מייקה הכחיש את ההאשמות

יוסאין בולט, אסאפה פאוול, נסטה קרטר, נבחרת השליחים של ג'מייקה בשנת 2008. GettyImages
חשודים. בולט ופאוול/GettyImages

המשחקים האולימפיים ב-2016 מתקרבים, אך בוועד האולימפי ממשיכים בחיפושים הקדחתניים אחרי חומרים אסורים אצל הספורטאים. היום (חמישי) מדווחים בג'מייקה כי אחד מהאתלטים שהתחרה במשחקים האולימפיים בבייג'ינג 2008 נתפס בנטילת חומרים אסורים, סערה שעשויה להטיל צל על המשחקים בקיץ הקרוב.

עוד בנושא:
ההעברה הגדולה של קיץ 2016 מתקרבת
עדכונים לקראת סדרת גמר ה-NBA

ג'מייקה קטפה שש מדליות זהב, שלוש מדליות כסף ושתי מדליות ארד ב-2008 ומהבדיקה שנערכה בדיעבד על ידי הוועד הבין לאומי למניעת סימום בספורט (WADA) עולה כי מדובר בעקבות סמים שהתגלו אצל אחד מהרצים. על פי הדיווחים עולה כי יוסאין בולט או אספה פאוול הם אלו שהשתמשו בסמים, דבר שעשוי להשפיע בצורה משמעותית על ההשתתפות שלהם בריו ויכתים את ההישגים מבייג'ינג. נשיא הוועד האולימפי של ג'מייקה, מייקל פנל, בחר שלא להגיב להאשמות.

בתקופה האחרונה בחר הוועד הבין לאומי למניעת סימום בספורט לבצע פתיחה מחודשת של מבחנות ישנות של ספורטאים שהשתתפו בבייג'ינג (2008) ולונדון (2012). המטרה של הבדיקה המחודשת היא איתור של חומרים אסורים. הממצאים של אותן בדיקות הוכיחו כי מתוך 12 ענפים שונים 31 ספורטאים שונים השתמשו בסמים כאשר מרבית השמות לא נחשפו. נבחרת השליחים של ג'יימקה ב-2008 כללה את בולט, פאווול, וורוניקה קמפבל בראון ושלי פרייז'ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully