וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין זימן 18 שחקנים לסגל, לראשונה: שחקן ערבי זומן

2.6.2016 / 11:27

אימוני נבחרת ישראל ייצאו לדרך בשני לאוגוסט. המאמן זימן בעיקר צעירים שינסו להרשימו לקראת אליפות אירופה. איתי שגב, בן אלטיט ועמית שמחון בפנים, גם כרם משעור

רוברט רות'בארט שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
גם הוא ינסה להכלל בסגל הסופי. רות'בארט/מגד גוזני

מאמן נבחרת ישראל, ארז אדלשטיין, ועוזריו ליאור ליובין ואלון שטיין, קבעו את סגל 18 השחקנים שיתאמנו וישחקו הקיץ עם הנבחרת. מדובר בסגל צעיר, ללא השחקנים שהובילו את הנבחרת בשנים האחרונות. הנבחרת תחל את אימוניה הרשמיים ב-2.8, וב-18 לחודש תצא למשחקי הכנה. הראשון יהיה מול בלארוס במינסק ומשם תמשיך הנבחרת לטאלין, בירת אסטוניה, לטורניר משולש עם הנבחרת המקומית, רומניה ואוקראינה. במהלך חודש יולי יתקיימו שלושה שבועות של אימונים אישיים עם מאמן הכושר אבי קובלסקי ומאמני הנבחרת. בין הזימונים המעניינים הוא זה של כרם משעור, שיהיה השחקן הערבי הראשון בנבחרת הבוגרת.

סגל הנבחרת: בר טימור, יפתח זיו, נאור שרון, איגור קולשוב, גולן גוט, שון דוסון, אבירם זליקוביץ', עמית שמחון, רפי מנקו, עוז בלייזר, אדם אריאל, אור סלומון, תומר גינת, כרם משעור, איתי שגב, בן אלטיט, רוברט רות'בארט, אלכס צ'וברביץ'.

לאחר סיום אליפות אירופה של נבחרת העתודה, ייתכן צירופם של שחקנים נוספים. מאמן הנבחרת, ארז אדלשטיין, אמר: "ניצלנו את העובדה שנארח את אליפות אירופה 2017 בארץ ושלא נשתתף במוקדמות, כדי לאפשר מנוחה לשחקנים שהובילו את הנבחרת בשנים האחרונות, למרביתם לא היה קיץ פנוי כבר הרבה זמן. אני מאמין שהמנוחה הזו תעזור לכולם להגיע מוכנים מנטאלית ופיזית לקיץ הבא החשוב".

"מרבית השחקנים שזומנו הם בוגרי הנבחרות הצעירות שלנו. כולם בעלי פוטנציאל להגיע לנבחרת הבוגרת בעתיד וזקוקים לניסיון בינלאומי שנוכל לתת להם הקיץ. יש לנו חמישה משחקים מול נבחרות שמרביתן מתכוננות למוקדמות אליפות אירופה וזו הכנה טובה. אני מאמין שמהסגל הזה יצאו בסופו של דבר כמה שחקנים שיהיו בסגל של השנה הבאה, וזו הזדמנות טובה לכולם להתאמן ולשחק ברמה טובה ובלי לחץ".

את הנבחרת ינהלו הקיץ במשותף מומו לוצקי הוותיק ומחליפו המיועד, מוטי דניאל. ביום שלישי הקרוב יתקיים מפגש של השחקנים באיגוד הכדורסל, ולבקשתו של אדלשטיין, גם הקפטן עמרי כספי יגיע למפגש.

עוד בנושא

אם רמי הדר יעזוב את חיפה, גודס ודרוקר מועמדים להחליפו
סנטר נבחרת העתודה לא יוכל להכנס לגבולות ישראל מבלי שייעצר על ידי צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully