וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אם רמי הדר יעזוב, גיא גודס ושרון דרוקר מועמדים להחליפו

2.6.2016 / 7:30

הירוקים נשארו מאוכזבים לאחר ההדחה במשחק החמישי בפלייאוף נגד ראשון לציון, גרייבס: "היה לנו מסע נהדר". המאמן שוקל אפשרויות נוספות, ושני המאמנים הבכירים הוזכרו כמועמדים להחליפו. דיברתולומיאו צפוי להמשיך, ורגאס מתנדנד. רוזן ישקול השתתפות במוקדמות ליגת האלופות

one

בווידאו: הניצחון של מכבי ראשון לציון על מכבי חיפה

מכבי חיפה הודחה אמש (רביעי) במשחק החמישי של רבע גמר הפלייאוף על ידי מכבי ראשון לציון כשהפסידה בביתה 70:60. הירוקים הגיעו למשחק לאחר שחזרו בסדרה מפיגור 2:0, ועם אמונה גדולה שהם יכולים להשלים את הקאמבק, אך פיגרו בצורה משמעותית לאורך כל המחצית הראשונה, וגם כשהפכו את התוצאה בסוף הרבע השלישי, לא הצליחו לסיים את העבודה עם התפרקות ותבוסה ברבע האחרון 23:9. האכזבה על פניהם של שחקני מכבי חיפה וההנהלה הייתה רבה בסיום, כשרבים מבין 3,200 הצופים שהגיעו לרוממה נשארו להודות לשחקנים.

"אני חייב להחמיא לראשון לציון על איך שהם נלחמו עבור הניצחון במיוחד אחרי הלחץ שהפעלנו עליהם כשחזרנו ל-2:2", סיכם וויל גרייבס שקלע 18 נקודות, "הם הניעו את הכדור בצורה חכמה ואנחנו היינו פחות פיזיים. יש פה חבורה נהדרת של שחקנים וכל הארגון כאן מצויין. היה לנו מסע נהדר העונה בליגה ולא יכולתי לבקש חבורת אנשים טובה יותר סביבי. אני מעריך את איך שכולם נלחמו. אני גם חייב להחמיא לקהל שלנו שעודד הכי חזק שהוא יכול". הפורוורד האמריקאי התייחס גם לעתידו ואמר בסיום כי: "אם יאפשרו לי, אשמח להישאר".

מכבי חיפה וויל גרייבס חוגג. אדריאן הרבשטיין
"אם יאפשרו, אשמח להישאר". גרייבס/אדריאן הרבשטיין

בעונה שעברה הכריזה מכבי חיפה על המשך דרכו של רמי הדר יום לאחר סיום העונה, אלא שהפעם הדברים לא אמורים לחזור על עצמם. המאמן, שלא מעט עיתונאים בחרו בו כמאמן העונה, שוקל אפשרויות נוספות, כשברקע דיבורים על מעבר להפועל תל אביב, ואפילו אופציית מעבר לאירופה נשמעת כאפשרית. במכבי חיפה הודו בשבועות האחרונים כי הדר עשה עבודה מצוינת, וכי יצטרכו למצוא מחליף ראוי. שני המאמנים שהוזכרו כאופציות ריאליות לקבוצה הם שרון דרוקר, אותו מעריך ג'ף רוזן מאוד בזכות העבודה הטובה במכבי ראשון לציון בשנתיים האחרונות, וגיא גודס, יליד חיפה, שבודק לגבי אפשרויות אימון בחו"ל, כך על פי מקורביו.

בגזרת השחקנים צפויה מכבי חיפה לעבור שינוי די גדול. עוז בלייזר הוא הישראלי היחיד שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, עליו חתם לאחרונה, כשלג'ון דיברתולומיאו ולחנן קולמן יש אופציה של הקבוצה. אלכס צ'וברביץ' סיים חוזה, ולא ידוע האם יישאר, כשהסנטר ירד במספר הדקות באופן משמעותי בסדרת הפלייאוף נגד ראשון לציון. מי שעשוי לחזור הוא יפתח זיו, שעבר במהלך העונה לבני הרצליה. בקבוצה מהשרון מאוד רוצים להחתים את הגארד הצעיר שעשה במדיהם קפיצת מדרגה, אך בקבוצה עשויים להציע לו חוזה משודרג כדי להחזירו. בגזרת הזרים, לאף אחד מבין השחקנים של חיפה אין חוזה, כשוויל גרייבס ורנה רוז'ו שהמשיכו מהעונה שעברה מסיימים חוזה בן שנתיים. גרגורי ורגאס הוא השם היחיד מבין הזרים בו מעוניין הצוות של המועדון, אך בזכות העונה הנהדרת שלו המניה של השחקן מוונצואלה צפויה לקפוץ באופן משמעותי.

לאור הקבוצות שעלו לפיינל פור, והעובדה כי הפועל אילת לא מתכוונת לשחק בליגת האלופות של פיב"א, מכבי חיפה תוכל לשחק במוקדמות המפעל, אם אכן יתקיים לצד היורוקאפ, שכן מכבי תל אביב והפועל ירושלים ישחקו ביורוליג וביורוקאפ במקביל. לוואלה! ספורט נודע כי הבעלים ג'ף רוזן היה מאוד מעוניין לשחק בליגת האלופות, אך ישקול את המהלך בשנים שכן הדחה במוקדמות תשלח את הקבוצה ליורופקאפ, מפעל בו רוזן לא היה מעוניין להשתתף. לקבוצה מתוכנן גם השנה מסע משחקים נגד קבוצות ה-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully