וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות הבהירו לאלישע לוי: המטרה היא לסיים במקום השלישי

1.6.2016 / 6:09

אחרי ההפסד בסרביה, בהתאחדות חוששים מהמשחק מול איטליה ומזכירים את המבוכה בעידן גוטמן. מאור מליקסון דווקא אופטימי: "התוצאה קצת משקרת. אם נמשיך ככה, התוצאות יבואו"

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי ועוזרו עמיר תורג'מן. יוסי ציפקיס
בהתאחדות מנמיכים ציפיות. אלישע לוי עם עמיר תורג'מן/יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל תתכנס שוב לקראת משחק רשמי רק לקראת חודש ספטמבר, אבל עד אז לאלישע לוי תהיה לא מעט עבודה. המשחק מול נבחרת איטליה, שנראה כי יתקיים באיצטדיון בחיפה, יפתח את הקמפיין ועד אז לוי מקווה להרוויח גם את השחקנים הפצועים שלו דוגמת תומר חמד וליאור רפאלוב ולעבוד גם על בעיית המצבים הנייחים שהצליחה להביך את ההגנה שוב ושוב לא רק אתמול (שלישי) בהפסד 3:1 לנבחרת סרביה, אלא בכל הקמפיינים האחרונים. שחקנים אמרו אתמול כי "אלישע רוצה שנשחק בשיטה של אתלטיקו, אבל מול הנבחרות הגדולות יהיה קשה מאוד לשחק בשיטה זאת. אין לנו שחקנים שיכולים לעבוד ברמה הזאת מול ספרד או איטליה".

בהתאחדות חוששים מאוד מהמשחק מול איטליה. בניגוד לעבר, בהתאחדות הבהירו למאמן כי המטרה תהיה לסיים במקום השלישי, אחרי ספרד ואיטליה ולפני מקדוניה ואלבניה. "עם גוטמן נסענו לבלגיה עם תקוות, אבל ברגע האחרון ניצלנו מירידה למקום החמישי, בזכות ההפסד של קפריסין לבוסניה", הסבירו. אלישע לוי נכנס לחדר ההלבשה בסיום, עודד והודה לשחקנים. "אני רוצה להודות לכם שהייתם שותפים לפרמיירה שלי בנבחרת. תודה לכם, לצוות הרפואי ולכולם", אמר המאמן.

עוד בנושא

עידן אלישע לוי בנבחרת נפתח עם הפסד 3:1 לסרביה במשחק הכנה
זהבי: "את הביקורות על הנבחרת כדאי לשמור לשלב מאוחר יותר"
הנבחרת הצעירה ניצחה את אוקראינה בפנדלים ועלתה לגמר טורניר לובנובסקי

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. יוסי ציפקיס
כמו אתלטיקו. זהבי/יוסי ציפקיס

השחקנים חזרו אתמול למלון אחרי חצות בשעון ישראל, אבל בחמש בבוקר האוטובוס כבר יצא לכיוון נמל התעופה לקראת טיסת הבוקר. הדרכונים נשמרו אצל מנהל הנבחרת ישראל שצוצינסקי שחילק אותם רק לאחר שהשחקנים נכנסו לחדרים וקיבלו הוראה לישון פחות משלוש שעות לפני ההתארגנות. בנבחרת פרגנו לדודו גורש למרות שלושת השערים שספג, בעוד שבספסל באו בטענות לצוות השיפוט על השער הראשון שספגו, בטענה שבוצעה עבירה על השוער.

"היה משחק שווה כוחות. התוצאה קצת משקרת, כי החזקנו בכדור יותר. אפילו הקהל שלהם כבר איבד הסבלנות בסביבות הדקה ה-70. אם נמשיך בדרך הזאת, התוצאות יגיעו", אמר מאור מליקסון לוואלה! ספורט.

על השאלה כיצד הוא משתלב במערך של אלישע לוי, שהסיט אותו למרכז המגרש במחצית השניה ענה: "במחצית השניה עברתי לאמצע והיה לי קל יותר להתפנות. לא נעים לספוג גולים ממצבים נייחים אבל זה חלק מהמשחק. היום המון גולים מובקעים ממצבים נייחים, לא רק נגדנו. נעבוד על זה ונשתפר". על הנציגות המרשימה מבאר שבע והדרום אמר: "זאת גאווה גדולה שיש לא מעט נציגים לדרום בנבחרת. עבדנו נורא קשה כדי להגיע לכאן. דודו גורש היה מצוין, חבל שלא נשרקה עבירה ברורה עליו בגול הראשון".

שחקני הנבחרת ובראשם זהבי מתכוונים להיפגש בקרוב עם עופר עיני בנושא דמי הכיס שיקבלו במשחקי החוץ. "הנושא יסוכם לפני תחילת הקמפיין", הבהירו בהתאחדות. השחקנים יקבלו גם מענק העפלה למונדיאל, למרות שלכולם ברור שהסיכויים להעפיל קלושים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאור מליקסון שחקן נבחרת ישראל. דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
אופטימי. מליקסון/אתר רשמי, דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully