וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "את הביקורות על הנבחרת כדאי לשמור לשלב מאוחר יותר"

31.5.2016 / 23:33

קפטן נבחרת ישראל יצא "מעודד מלא מעט דקות" בהפסד לסרביה וגילה: "ידעתי לאן ראיקוביץ' יקפוץ בפנדל". אלישע לוי: "אני מרוצה מאוד, ראינו נבחרת שמעזה". שהר: "נכנסתי טוב למשחק"

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
"מצבים נייחים זו אחת הבעיות שנצטרך לשפר". לוי/אתר רשמי, דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל פתחה הערב (שלישי) עידן חדש כאשר אלישע לוי עמד לראשונה על הקווים במשחק הידידות מול סרביה בנובי סאד, ורשמה הפסד 3:1 למרות יכולת סבירה של השחקנים בכחול-לבן. למאמן הטרי יש עוד לא מעט עבודה לקראת משחקי מוקדמות המונדיאל. גם דודו גורש ונטע לביא רשמו בכורות, ערן זהבי הבקיע במשחקו הראשון כקפטן הנבחרת.

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל, מאחוריו ערן זהבי. דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
קיבל שער מהקפטן שלו. לוי וזהבי/אתר רשמי, דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל

"אני חושב שההבדל לא היה 3:1", אמר לאחר המשחק אלישע לוי, "צריך להגיד מילה טובה לשחקנים שלנו. לבוא אחרי עונה מתישה מאוד ולעשות מאמץ כזה. אני חושב שהיו לנו דקות של הנעת כדור מסודרת, הגענו להזדמנויות טובות וגם ידענו לחזור ל-1:1, ובסופו של דבר זה הפסד מאכזב מאוד מאוד, אבל אני חושב שהיו הרבה דברים טובים.

"אני חושב שמצבים נייחים זו אחת הבעיות שנצטרך לשפר. זה משחק הכנה מצוין לפני איטליה וההזדמנות האחרונה לראות את ישראל. אני מאמין שבמשחקים הבאים נדע לשפר את המצב". על ההופעה של דודו גורש אמר המאמן: "היה לו משחק טוב וכמה הצלות טובות. רציתי לתת קרדיט לשחקנים צעירים והייתי צריך לשמור על ביברס וניר ביטון, ראינו את כולם ובאופן כללי אני מאוד מאוד מרוצה ממה שראיתי. ראינו נבחרת שמעזה, שמשחקת במערך התקפי מאוד, נבחרת שלא תתבטל מול אף אחד. ידענו ליצור כמות טובה של מצבים, לא ניצלנו את כולן, אבל באופן כללי היה בסדר".

על המשחק הראשון בו עמד על הקווים במשחק של הנבחרת: "הרגשתי סוג של שליחות, גאווה, רציתי לגרום לשחקנים לבוא בתחושה כזו. לא פשוט לבוא בתום העונה וליצור מחויבות, אבל השחקנים היו מחויבים מאוד ועשו את כל מה שנדרש. אני לא אוהב להפסיד בשום מקום, אבל זה חלק מהמשחק. אנחנו נדע לגלות חוסן ולהשתפר כל הזמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני נבחרת ישראל, ניר ביטון, טל בן חיים. ברני ארדוב
הרבה דברים להתגאות בהם. ניר ביטון/ברני ארדוב

ערן זהבי: "היה מרגש לשחק לראשונה כקפטן נבחרת ישראל ולענוד את הסרט. את הביקורות כדאי לשמור לשלב מאוחר יותר, אנחנו רק בתחילת הדרך. אי אפשר להשוות כרגע בין אלישע לגוטמן, אני גם לא אוהב השוואות כאלה. ברור לנו שנרצה ליזום יותר, לחפש את השער, כי האמת היא שאנחנו בדרך כלל סופגים מול נבחרות טובות מאיתנו. שיחקנו מול חבורה מאוד מוכשרת עם עוצמות, שהיה לה קמפיין מאוד מבולגן במוקדמות היורו, אבל היא נבנית מחדש וברור שיש בה פוטנציאל גדול. אני מעודד מלא מעט דקות שלנו ואם נהפוך אותן ליותר משמעותיות, זה יוביל להתקדמות גם בבית הקשה אליו שובצנו במוקדמות היורו. מאחר שאני מכיר את ראיקוביץ' היה לי קצת יותר קל בפנדל, ידעתי לאן הוא יקפוץ".

דודו גורש: "מרגש כמובן לערוך הופעת בכורה ובאופן אישי אני מרוצה מהיכולת שהצגתי, אבל בשורה התחתונה הפסדנו וזה כואב. אני מאמין שככל שנעבוד יותר ונתרגל את ההנחיות של אלישע נהיה מתואמים יותר ונדע למנוע ספיגת שערים כמו אלה. זאת לא הייתה יריבה פשוטה, אבל התחושה היא שתוצאת הסיום רחוקה מלתאר את המאזן האמיתי במשחק הזה".

ניר ביטון: "יש הרבה דברים להתגאות בהם. לא יודע אם להתגאות, אבל להיות מעודדים. ספגנו שערים קלים שמאפיינים אותנו לאורך השנים האחרונות וצריך לתקן את זה. ניסינו ליישם את הדברים עליהם עבדנו עם אלישע על הצד הטוב ביותר ואני חושב שהיו כמה דקות טובות היום, אבל במבחן התוצאה נכשלנו. ננסה לתקן במשחקים הבאים".

ביברס נאתכו: "אף פעם לא נעים אחרי הפסד, אבל בגדול היה משחק חיובי. שיחקנו את הכדורגל שרצינו. יש מה לתקן, במיוחד כשאתה מפסיד, אבל בגדול אפשר להפיק דברים חיוביים. הרגשתי טוב, היה לי משחק טוב באופן אישי ותמיד כשאני יכול אני אעזור לנבחרת. אני יודע לבקר את עצמי כשאני לא טוב. הכי חשוב שהנבחרת תהיה טובה".

שיר צדק: "אני מאוד אופטימי לגבי ההמשך. במספר ימים מצומצם הצלחנו לגבש סגנון וכיוון, ואין לי ספק שאם נעבוד קשה, גם התוצאות יגיעו. זה כיף ומעורר גאווה לשחק בנבחרת והפעם עם לא מעט מהחברים שלי לקבוצה, זה בוודאי עוזר. לנבחרת יש חדר הלבשה טוב, כולם הגיעו אחרי עונה לא פשוטה ונתנו הכול. נגיע מוכנים למוקדמות המונדיאל".

בן שהר: "באופן אישי נכנסתי טוב, סחטתי פנדל והגענו לשוויון. היו לנו דקות טובות בהמשך, אבל לא תרגמנו את זה לשער וחבל. זאת רק ההתחלה ואין סיבה להוריד ראש. צריך לעבוד, לתרגל, להתמודד עם הקושי ולהתקדם. לא נבוא להתבטל מול אף נבחרת וגם היום ראיתם נבחרת שיוזמת, לוחצת ורוצה לחפש את השער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully