וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: הנבחרת הצעירה ניצחה בפנדלים ועלתה לגמר טורניר לובנובסקי

אחרי 1:1 ב-90 דקות, עם שער של שובל גוזלן (51), הנבחרת כבר פיגרה 2:0 בדו קרב מהנקודה הלבנה בעקבות החמצות של חבשי וקונסטנטין, אבל אלקסלסי כיכב והוביל לניצחון 4:5. היריבה בגמר: סרביה

שוער הנבחרת הצעירה של ישראל, גולן אלקסלסי. ברני ארדוב
מהפך בפנדלים. גולן אלקסלסי/ברני ארדוב

הנבחרת הצעירה של ישראל, עם מאמן נבחרת הנוער אלי אוחנה על הקווים באופן זמני בעקבות התפטרותו של אריק בנאדו, העפילה הערב (שלישי) לגמר טורניר הידידות על שם ואלרי לובנובסקי הנערך באוקראינה, אחרי שניצחה 4:5 בפנדלים את הנבחרת המארחת (1:1 ב-90 דקות). ישראל תפגוש בגמר ביום חמישי את סרביה, שניצחה 1:3 את אוסטריה במשחק המוקדם.

שובל גוזלן, חלוצה של מכבי חיפה, העלה את הנבחרת הצעירה ליתרון בדקה ה-51, אבל האוקראינים הצליחו לחזור עם שער של בקה וצ'יבראדזה, קשרה המבטיח של בטיס הספרדית, שהכניע את גולן אלקסלסי בדקה ה-70. שון גולדברג הורחק דקה לפני שריקת הסיום.

אחרי 1:1 בתום הזמן החוקי, המשחק הלך ישירות לפנדלים, שם המארחים כבר עלו ל-0:2 בעקבות החמצות של עאיד חבשי ושי קונסטנטין. אלא שאז אלקסלסי עצר את הפנדל השלישי של אוקראינה, מקסים פלקושצ'נקו, דין דוד ואור אינברום כבשו, והבעיטה החמישית של המארחת החטיאה את המסגרת. אלי בלילתי וסגס תאמבי דייקו גם הם, אוקראינה שוב החמיצה בבעיטה השביעית שלה מול אלקסלסי וישראל השיגה את הכרטיס לגמר.

הרכב הנבחרת: גולן אלקסלסי, איעד אבו עביד, עאיד חבשי, עומר דנינו, שון גולדברג, דוד קלטינס, סגס תאמבי, מיכאל אוחנה, רמזי ספורי, דור חוגי, שובל גוזלן.

כן שותפו: אלי בלילתי, מקסים פלקושצ'נקו, אור אינברום, דין דוד, אליאל פרץ, עידו דוידוב, מוחמד חטיב, שי קונסטנטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully