וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי של 180 מעלות: מונצ'י יישאר בסביליה עד תום חוזהו ב-2020

בשורה נהדרת למחזיקת הליגה האירופית. המנהל הספורטיבי, שהודיע על סיום דרכו ונקשר עם מנצ'סטר סיטי, ישלים את ההסכם אצל האנדלוסים בסיומו של סבב פגישות. סעיף השחרור של מונצ'י נותר על חמישה מיליון יורו

one

בווידאו: סביליה חוגגת בדרבי

הכדורגל הספרדי הוכה בתדהמה אמש (שני) עם היוודע על עזיבתו של המנהל הספורטיבי של סביליה, מונצ'י, אחרי 16 שנים בתפקיד. יממה אחרי ההודעה הדרמטית והאפשרות לפיה הוא יתמנה לתפקיד זהה במנצ'סטר סיטי, עולה כי מונצ'י שינה את החלטתו.

עוד בנושא:
הרכבת מסביליה לברצלונה נמשכת: הרכש הבא של לואיס אנריקה
עשרת הגדולים: בספרד עושים כבוד למונצ'י

בהודעה הרשמית של סביליה נכתב: "שוחחנו עם מונצ'י ובעצה אחת הוחלט להמשיך את ההתקשרות בין הצדדים. אנחנו והמנהל הספורטיבי נכבד את ההסכם במלואו. מונצ'י קיבל את ההחלטה של המועדון, אליו יש לו קשר מיוחד ועמוק".

מונצ'י. AP
הלחץ השתלם. מונצ'י/AP

בספרד הסבירו כי רמון רודריגס ורדחו, המכונה מונצ'י, ביצע תפנית של 180 מעלות והוא יממש את חוזהו בשורות מחזיקת הליגה האירופית עד 2020. סעיף השחרור שלו יעמוד על חמישה מיליון יורו. על מונצ'י הופעל מכבש לחצים מצד אוהדי סביליה והנהלת המועדון ובתום יום עמוס בפגישות הוא בחר להישאר. מאז ההודעה הדרמטית לפיה הוא יעזוב שמו נקשר עם סיטי, מנצ'סטר יונייטד ועוד ענקיות ברחבי היבשת.

מונצ'י שיחק כל חייו בסביליה כשוער, וכשפרש בשנת 2000 מונה לתפקיד המנהל הספורטיבי של הקבוצה, שהייתה באותה העת בליגה השנייה. במהלך הקדנציה הוא זכה בחמישה גביעי אירופה ושני גביעים מקומיים.

בתקופתו כמנהל המקצועי הוא חתום על הפיכתה של סביליה לאחד מהמועדונים המרוויחים באירופה עם עסקאות ענק כמו חוסה אנטוניו רייס, ז'וליו באפטיסטה, סרחיו ראמוס, דני אלבס, אלברו נגרדו, חסוס נבאס, אלברטו מורנו, קרלוס באקה, אלש וידאל ואיבן ראקיטיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully