וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו פונסקה מונה למאמן שחטאר דונייצק: "זכות גדולה עבורי"

אחרי עזיבתו של לוצ'סקו לזניט, סגנית האלופה האוקראינית מצאה מחליף בדמותו של מאמן בראגה בעונה החולפת. פונסקה חתם לשנתיים והצהיר: "נגשים את כל השאיפות שלנו"

עידן חדש בשחטאר דונייצק יצא היום (שלישי) לדרך עם מינויו של פאולו פונסקה ליורשו של מירצ'ה לוצס'קו. הרומני המעוטר עזב את סגנית האלופה אחרי 12 שנים בהן זכה באליפות אוקראינה שמונה פעמים ושש פעמים בגביע האוקראיני. בנוסף, זכה עם שחטאר בגביע אופ"א בעונת 2008/09.

עוד בנושא:
הסגלים הסופיים ליורו 2016
מירצ'ה לוצ'סקו חתם בזניט סנט פטרסבורג

פאולו פונסקה מאמן שחטאר דונייצק. GettyImages
מחמיא לאקס. פונסקה/GettyImages

פונסקה בן ה-43 עזב את בראגה אחרי עונה אחת ושחטאר תהיה קבוצתו העשירית כמאמן. בתקופה האחרונה שמו נקשר עם מעבר אפשרי לאברטון, המחפשת יורש לרוברטו מרטינס אבל הוא העדיף את ההצעה האוקראינית והוא חתם לשנתיים. בהודעה רשמית באתר בראגה נפרדה ההנהלה מפונסקה. שלושת עוזרי המאמן, שעבדו תחתיו בעונה החולפת, יצטרפו אליו גם באוקראינה, ובכך הוא הפך למאמן ה-32 בתולדות המועדון.

הנשיא רינאט אחמטוב סיפר: "מדובר בכישרון צעיר, שאפתן ומלא אמביציה. אני בטוח שפאולו יוביל אותנו בצורה נהדרת, ויביא לקהל שלנו שמח". פונסקה הוסיף: "אני גאה להגיע למועדון ענק כמו שחטאר, זו זכות גדולה עבורי ואני מקווה להמשיך את העבודה הטובה שנעשתה כאן. נגשים את השאיפות שלנו עם כדורגל שיביא לאוהדים שלנו גאווה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully