וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונולוג של ואסיליס ספאנוליס: "הפכתם אותי לסבא, אין לכם כבוד"

כוכב אולימפיאקוס סגר חשבון עם התקשורת אחרי שלשת הניצחון, והקדיש את האליפות לפרינטזיס, שאביו מת לאחרונה. דיאמנטידיס נפרד: "לא מעכל את הפרישה", והצהיר: "לעולם לא אהיה מאמן"

ספאנוליס חוגג עם פרינטזיס

סדרת גמר הפלייאוף ביוון זינקה אמש (שני) לשיאים חדשים, באחד הערבים הכי מרגשים שידע הכדורסל האירופי בשנים האחרונות. דימיטדיס דיאמנטידיס חלם להעניק לפנאתינייקוס מתנת פרידה ולזכות באליפות רגע לפני שהוא תולה את הנעליים, אבל לשחקן האגדי שמנגד, שבמקרה הוא גם חברו הטוב, היו תוכניות אחרות. ואסיליס ספאנוליס עשה שוב את מה שקרה כל כך הרבה פעמים בקריירה ארוכת השנים שלו, וקבר שלשת ניצחון גדולה, שנתנה ליריבה השנואה אולימפיאקוס ניצחון 81:82 באואקה ואליפות שנייה ברציפות.

עבור ספאנוליס זו הייתה מעין סגירת מעגל. במהלך העונה האחרונה ספג ביקורות רבות והיו שטענו שבגיל 33 הוא כבר הרבה מעבר לשיא. בסיום הוא ניצל את הבמה כדי לספק מונולוג ארוך ולסגור חשבון עם התקשורת. "חייבים ללמוד לכבד ביוון. אף אחד לא יכול לנצח את הזמן, אבל חייבים לכבד שחקנים שנתנו כל כך הרבה לכדורסל כאן", ירה. "כמה מכם הפכו אותי לסבא עם כל הדברים שכתבתם, ואותו דבר עם דיאמנטידיס. רק ביוון הדברים האלה קורים. במקום לקדם את הכדורסל היווני, שהוא מהטובים באירופה, מחפשים רק לחטט ולמצוא את הדברים הרעים".

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. Nikos Paraschos, GettyImages
עשה זאת שוב. ספאנוליס/GettyImages, Nikos Paraschos

ספאנוליס הקדיש את התואר, כמו גם את סל הניצחון, לחברו לקבוצה יורגוס פרינטזיס, שאביו מת לאחרונה. "אני ויורגוס עברנו כל כך הרבה דברים יחד ורציתי לעשות את זה בשבילו. חווינו קשיים, אכזבות, אבל תמיד נשארנו קרובים. זה מגיע לו". כוכב אולימפיאקוס, אגב, הואשם שאחרי משחק 2, אותו הכריע גם כן עם סל ניצחון, קילל את אחד מבעלי פנאתינייקוס, ת'נאסיס ינאקופלוס, שהסכים לשחררו לאולימפיאקוס ב-2010.

דיאמנטידיס, שסיים את הקריירה המופלאה עם 15 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, קיבל סטנדינג אוביישן ממושך מאוהדי פאו רגע לפני שנטש את הפרקט בפעם האחרונה. "זה לילה מוזר עבורי ועבור פנאתינייקוס. הדרך שבה הפסדנו מרגיזה אותי, אבל אני רוצה לחשוב על כל השנים ששיחקתי כאן כדורסל ונהניתי. לא באמת חשבתי שאחווה כל כך הרבה רגעים גדולים, אני מרגיש מבורך. פאו קבוצה גדולה והיא תמשיך הלאה בלעדיי, כי ככה זה בספורט". דיאמנטידיס ניצל את ההזדמנות כדי להתנצל בפני העיתונאים היוונים, אליהם התייחס בניכור לאורך הקריירה. "אני יודע שלא הייתי הכי טוב אליכם, אבל לדעתי צריכה להיות מערכת יחסים מסוימת בין עיתונאים לספורטאי, וניסיתי לשמור עליה לאורך השנים".

דיאמנטידיס הוסיף: "חשבתי 'נו באמת, ואסיליס, אתה לא יכול להפסיד הפעם? הוא הרג אותנו יותר מדי פעמים ועשה את זה גם הפעם. זו עוד הוכחה לכך שהוא שחקן ענק", וחתם בהבטחה מעניינת: "מעכשיו אשחק כדורסל אך ורק בשביל ההנאה, ויש דבר אחד ברור - לעולם לא אהיה מאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דימיטריס דיאמנטידיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
אוהדי פאו לא יזכו לראות אותו על הקווים. דיאמנטידיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully