וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "למה אנשים ממשיכים לפקפק בסטף? בגלל שהוא נראה בן 12"

גולדן סטייט מתמוגגת מה-MVP, ששבר את שיא השלשות במשחקי 7. תומפסון: "עברנו בהצלחה את בדיקת הביצים". וגם: הטראש טוק של ווסטברוק וסטף והדילמה של קווין דוראנט. המספרים והתגובות

עריכת וידאו: מרום שפיצר

גולדן סטייט עשתה את זה. הווריירס עלו הלילה (בין שני לשלישי) לגמר ה-NBA ויפגשו פעם נוספת את קליבלנד, אחרי שגברו 88:96 על אוקלהומה סיטי במשחק 7 בגמר המערב. הסדרה ההפכפכה והמרתקת כבר הייתה נראית בידיים של הת'אנדר, שהובילו 1:3, אבל סטף קרי, קליי תומפסון והיתר הוכיחו אופי מברזל, ויקבלו הזדמנות נוספת להגן על תוארם. קרי להט עם 36 נקודות ושבע שלשות בלתי אפשריות, קלי תומפסון היה קצת יותר רגוע ביחס למשחק 6 אבל תרם 21 נקודות ושש שלשות משלו, וגם 27 של קווין דוראנט המתוסכל לא הספיקו לאורחת, שעומדת בפני קיץ קריטי לפרנצ'ייז.

עוד בנושא

הווריירס השלימו 3:4 בגמר המערב עם 88:96 ביתי על הת'אנדר
גם לממפיס יש מאמן: דייויד פיזדייל מונה למחליפו של ייגר
דמאר דרוזן: "לא חושב שאמצא סיטואציה עדיפה על טורונטו"

שחקני גולדן סטייט ווריירס חוגגים את הזכייה באליפות המערב. GettyImages
בשיניים. גולדן סטייט חוגגת/GettyImages

לו"ז גמר ה-NBA

משחק 1 - 3 ביוני

משחק 2 - 5 ביוני

משחק 3 - 8 ביוני

משחק 4 - 10 ביוני

משחק 5 - 13 ביוני

משחק 6 - 16 ביוני

משחק 7 (אם יהיה צורך) - 19 ביוני

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

איך ריילי קרי הגיבה להצגה של סטף?

מספרי המשחק

* נתחיל עם הנתון ההיסטורי הבא: שבע השלשות של סטף קרי במשחק היו הכי הרבה שנקלעו אי פעם על ידי שחקן במשחק 7.

* קרי וקליי תומפסון שברו את שיא השלשות לסדרה אחת, אותו הם עצמם קבעו בעונה שעברה.

* הווריירס הם הקבוצה השלישית בתולדות ה-NBA שחוזרת מפיגור 3:1 בסדרת גמר איזורי לניצחון. רק הסלטיקס ב-1981 והבולטס ב-1979 עשו זאת לפניהם.

* זה הניצחון ה-17 של גולדן סטייט העונה במשחקים במהלכם פיגרה בספרות כפולות. מצד שני, זה המשחק השני ברציפות שהת'אנדר מפסידים למרות שהוליכו בספרות כפולות.

* קווין דוראנט קלע לפחות 25 נקודות בכל אחד משבעת המשחקים בסדרה. היחידים שעשו זאת לפניו בגמר איזורי: מייקל ג'ורדן ולברון ג'יימס.

* שימו לב לנתון הבא: אנדרסון ורז'או יהפוך לשחקן הראשון בהיסטוריה ששיחק במדי שתי העולות לגמר ה-NBA במהלך עונה אחת.

התגובות

הנה הנתונים של ראסל ווסטברוק וסטפן קרי מאז שכוכב אוקלהומה סיטי צחק על ההגנה של יריבו: ווסטברוק - 23.5 נקודות, 35 אחוז מהשדה, 2 מ-11 מהשלוש. קרי - 33.5 נקודות, 48 אחוז מהשדה, 13 מ-26 מהשלוש. כשסטיב קר נשאל בסיום על סימני השאלה שצפו מחדש בנוגע לקשיחות של קרי, הוא השיב: "אני מניח שזה רק בגלל שהוא נראה בן 12. אבל לתת הצגה במשחק 7 זה הכי מתאים לסטף. היום הוא חזר לעצמו". סטף עצמו אמר בסיום: "זה מדהים. סוף סוף אני בריא, סוף סוף אני יכול לעזור לקבוצה שלי כמו שצריך. לפני שישה ימים היינו קצת עם הראש למטה, אבל יצאנו מזה. עכשיו יש לנו עוד ארבעה משחקים לנצח".

"אם איך שהסדרה הזו התפתחה, אנחנו מוכנים עכשיו לכל תרחיש", הוסיף קרי. "לא איבדנו את הביטחון בעצמנו לשנייה. לכל משחק הגענו בלי פחד, למרות שמאז תחילת הפלייאוף אנחנו בתוך רכבת הרים ענקית. אחד הדברים שלמדתי מהסדרה הזו זה להעריך כמה קשה זה לחזור לגמר. לא חשבתי שזה יהיה קל, אבל גם לא האמנתי שזה יהיה כל כך קשה".

סטיב קר הוסיף: "שרדנו בשיניים, והצלחנו לגרד את זה. עכשיו אנחנו מסתכלים הלאה. לאוקלהומה סיטי הגיע להיות כאן בדיוק כמו שהגיע לנו, הם עשו עבודה נפלאה ומגיע הרבה קרדיט לשחקנים, למאמן ולג'נרל מנג'ר סם פרסטי".

דריימונד גרין הסביר את המהפך בסדרה, לא לפני שחיבק את סטיבן אדאמס, עמו התעמת כמה וכמה פעמים במהלך הסדרה: "בטיסה חזרה אחרי ההפסד במשחק 4 דיברנו אני, קליי, בוגוט וסטף וניסינו להבין מה לא עובד. אני שמח שהצלחנו להפוך את זה. ברור שהם (אוקלהומה סיטי) מעולם לא ראו קבוצה של 73 ניצחונות בפיגור 3:1 לפני כן. ניצחנו קבוצה גדולה, באמת גדולה".

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
אני? לא קשוח? קרי/AP

"במשחק 7 אין לך זמן לבכות על ההחטאות, אתה חייב לקלוע זריקה אחת ולהשתחרר", אמר קליי תומפסון בהתייחס לפתיחה החלשה שלו. "בשבילי זה היה צ'אנס לבדוק עד כמה יש לי ביצים כדי להמשיך לזרוק ולמצוא את הקליעה שלי".

בצד השני, הקיץ הקריטי כבר החל. קווין דוראנט המאוכזב נשאל בסיום על האפשרות שיעזוב את הת'אנדר לראשונה בקריירה, והשיב: "הפסדנו בגמר המערב לפני חצי שעה. עוד לא חשבתי על זה מספיק". KD הוסיף: "כואב להפסיד, במיוחד כשאתה יודע שהובלת 1:3. כולנו נלחמנו בכל שנייה על הפרקט, זה מבאס, אבל ההבדל הוא שבמשחקים 6 ו-7 הם קלעו זריקות שהם החטיאו במשחקים 4 ו-5".

ראסל ווסטברוק המדוכדך הכחיש שניהל טראש טוק עם סטף קרי במהלך המשחק, על אף שהמצלמות תיעדו זאת בבירור. "לא דיברתי איתו, דיברתי עם השופט. אבל תחשבו מה שאתם רוצים. הוא שיחק מצוין הלילה וקלע זריקות קשות מאוד על הראש של הגבוהים שלנו. אני חושב שהמשחק הוכרע לטובתם כשנשרקה עבירה על השלשה של קרי בדקה האחרונה. זה פגע בנו מאוד. היו הרבה 'מה אם' בסדרה הזאת".

שחקני NBA מגיבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully